Felhasználási feltételek

A weboldal felhasználási feltételei


Köszönjük, hogy meglátogatta az oldalt! Kérjük, figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mivel a weboldal használatával elfogadja az itt meghatározott felhasználási feltételeket. A pinkpanda.hu online webshopot a Konverzija Kft. üzemelteti, amely fogyasztóvédelmi törvényeknek és a kereskedelmi kamara előírásainak megfelelően üzemel.

Vállalati információk

Konverzija d.o.o.
Slovenčeva ulica 24
1000 Ljubljana
Szlovénia
IBAN: HU35 1260 0016 1594 3376 0389 0800 TransferWise Europe SA
BIC: TRWIBEBB
Regisztrációs szám: 6085822000
Adószám: SI29742676
Srg: 2011/51055 z dne 11.1.2012, Okrožno sodišče Celje
Igazgató: Tina Jan

A pinkpanda.huonline webshopot (továbbiakban: weboldal, webshop vagy pinkpanda.hu) a Konverzija d.o.o. (továbbiakban: Üzemeltető) üzemelteti. A weboldalon való regisztráció után a látogató választ egy meghatározott felhasználónevet – hasonlóan egy e-mail címet is - és egy jelszót. A felhasználónév és a jelszó egyértelműen azonosítja a felhasználót és összekapcsolja a megadott adataival. Így megkönnyítve a vásárlás folyamatát a felhasználó számára, illetve biztosítva a vásárló adatainak biztonságos, előírásoknak megfelelő kezelését. A felhasználási feltételekben megtalálhatóak a pinkpanda.hu működésére vonatkozó információk, a felhasználói jogok és az üzleti kapcsolat a cég és a vásárló között.

Hozzáférési lehetőségek

(jogszabály összefoglalója)
Az Üzemeltetőnek biztosítani kell a vásárló felé a következő információkat:

  • a cég adatait (név, vezető neve, regisztrációs szám),
  • kapcsolati információ, ami biztosítja a felhasználó számára a gyors és hatékony kommunikációt (e-mail cím),
  • termékek és szolgáltatások leírásai (after-sale szolgáltatások és garancia),
  • termék készlet (minden a weboldalon található terméknek és szolgáltatásnak ésszerű időn belül elérhetőnek kell lennie),
  • a csomagok szállításának feltételei, szolgáltatásai (módszer, a szállítás helye és ideje),
  • minden árat egyértelműen azonosítani kell, beleértve az adókat és a szállítási díjakat,
  • fizetési és szállítási módok,
  • ajánlatok ideje,
  • a visszatérítés idejének, határ idejének, folyamatának, idejének és költségének ismerete,
  • a panasztétel folyamatának ismertetése, az ügyfélszolgálat adataival együtt.

Termék kínálat

A pinkpanda.hu termékválasztéka folyamatosan frissül. Ha egy termékből ideiglenesen nincs készleten, azt a weboldalon egyértelműen jelezzük. Termékeink leírásainkat folyamatosan frissítjük, azonban így is előfordulhatnak hibák amiért elnézést kérünk. Ha észrevesz valamilyen hibát kérjük értesítsen minket az [email protected] e-mail címen. A technikai hibákért (pl. nem összeegyeztethető leírás és kép, hibás készletszám, egyértelműen hibás ár: 0 Ft, 10 Ft, 20 Ft, stb vagy kedvezmény: 90+% stb) nem vállalunk felelősséget, a hiba megtalálása után a lehető legrövidebb időn belül pedig javítjuk.
Az esetleges hibás termék nevekért és termékleírásokért nem vállalunk felelősséget, ha a Vásárló hibát talál a termékadatlapon, megkeresheti az ügyfél-szolgálatot az [email protected] email címen. Itt be jelenetheti a hibát és érdeklődhet a termékről.
Törekszünk arra, hogy a webáruházunkban található termékfotók pontosak és naprakészek legyenek. Ezek azonban csak tájékoztató jellegűek, és nem kötelező érvényűek (például a csomagolás a gyártó változtatásai miatt változhat, a színtónusok a képernyő beállításaitól függően stb.). Meglepetéscsomagjaink (Mystery Bag és Mystery Scoop) tartalma és csomagolása változhat. A csomagok tartalmáról és csomagolásáról készült képek és videók pusztán szimbolikus jellegűek.

Fizetési lehetőségek

Az Üzemeltető a következő fizetési lehetőségeket biztosítja:

  • utánvétellel való fizetés (alapdíj + 290 Ft); ez esetben, ha a Vásárló rossz postázási címet ad meg a vásárlás nem jöhet létre. Ezután a futárcég kiszállítja a csomagot és megtörténik a fizetés. Ha a Vásárló nem tartózkodik otthon a kiszállítás idejében a futárcég még egyszer megkísérli a kiszállítást. Ha a Vásárló ekkor sem tartózkodik otthon a csomag visszaküldésre kerül.
  • Visa / Mastercard / Maestro bankkártyával való fizetés esetén a Vásárló a vásárlás során választhatja ki ezt az opciót. Előreutalás esetén a Vásárló bankja szabja meg az utalás díját.
A szerződés automatikusan elmentésre kerül a szolgáltató szerverére. A rendelés megérkezéséről a Vásárló automatikusan kap egy értesítő e-mailt a megadott e-mail címére. A csomagot kizárólag Magyarországon belül tudunk kiszállítani. A PayPal használata során a fizetés Euro-ban történik, így a végösszeg változhat.

A szállítási alapdíjak a következők:

  • 4000 Ft - 6500 Ft között: 890 Ft,
  • 6500 Ft felett : 590 Ft.
Plusz költségek:

  • Utánvételes rendelés esetén a szállítási díj: alapdíj + 290 Ft
  • Online fizetés esetén: alapdíj

Gyorsított kiszállítás (Expressz Szállítás)

Vásárlóink számára lehetőséget biztosítunk a fontos csomagok megjelölésére, így a rendelés szó szerint a feldolgozási sor elejére ugrik. Így a csomag a lehető leggyorsabban fel lesz dolgozva és postázva(külső céget használunk a csomagjaink kiszállítására), sajnos azonban nem tudunk biztosítani garantált időpontot biztosítani az esetleges problémák miatt (extrém időjárás, leterheltség, technikai problémák stb.) Ez a lehetőség azt jelenti hogy a csomag a mi rendszerünkön belül a rendelés leadásától számított legrövidebb időn belül feladásra kerül.

Csomagbiztosítás

A csomagbiztosítás – ami +150 Ft – a rendelés leadása során választható. A biztosítással költségmentesen ki tudjuk cserélni a törött, sérült, hibás termékeket. Sajnos a csomagbiztosítási díj hiányában csak akkor van mód cserére ha a Vásárló önköltségén küldi vissza a hibás terméket.

Rendelés

A vásárlási szerződés a webáruház és a vásárló között abban a pillanatban jön létre, amikor a webáruház elküldi a vásárlónak az első elektronikus üzenetet a megrendelésének állapotáról. Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb feltétel rögzített, ezek az adatok mind a webáruházra, mind a vásárlóra vonatkozik. A vásárló az a személy, aki rendelkezik a megrendeléskor megadott adatokkal. Az ügyféladatok későbbi módosítására nincs lehetőség. A vásárlás feltétele a vevő nagykorúsága.
Az adásvételi szerződés (megrendelés) elektronikus formában kerül tárolásra a szolgáltató szerverén, és a vevő a vásárlás visszaigazolásakor automatikusan visszajelzést kap a megadott e-mail címére.
Az oldalon 4000 Ft a minimális vásárlási összeg szállítási díj nélkül. A kuponokat is csak ennek az összegnek az elérése után lehet használni.
Minden ajánlatunk a promóción feltüntetett időpontig vagy a készlet erejéig érvényesek.
PayPal-es fizetés esetén nem áll módunkban csak az Eur/Ft árfolyam különbözetét visszafizetni.
49 800 Ft feletti vásárlások esetén kizárólag online fizetés lehetséges.
A tovább értékesítés elkerülése érdekében egyes promóciós termékek vásárlása rendelésenként 1 darabra korlátozódik.
A feladott csomagok gyakori átvételének elmaradása esetén fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelő a csomagot feladás előtt kiegyenlítse (előre utalással).

Megrendelés leadása

Igyekeztünk a webáruházban történő vásárlást a lehető legnagyobb mértékben leegyszerűsíteni, felhasználóbaráttá tenni. A vásárló a kívánt terméket a zöld „Kosárba teszem” gomb megnyomásával teszi a kosárba.
Ezzel egyidejűleg a weboldal jobb felső részén a „Kosár” mezőben a termékek száma és a kosár végösszege frissül. Amikor az összes kívánt termék a kosárban van, és a vásárló el akarja kezdeni a rendelés teljesítését, egyszerűen rákattint a „Kosár” és/vagy a „Vásárlás” mezőre.
Kattintson a "Vásárlás" gombra, ahol a kosár teljes tartalma látható. Itt adja meg és erősítse meg a promóciós kódot és/vagy az ajándékutalvány kódját. A „Tovább” gombra kattintva a weboldal az e-mail cím megadására szolgáló oldalra viszi a vásárlót, ahol a megrendelés leadását követően egy e-mailt is kap a megrendeléssel kapcsolatos összes információval. A következő lépésben a vásárló kitölti a vásárlói adatokat és azt a címet, ahová a megrendelt árut küldjük. A következő lépésben a vásárló kiválasztja a kívánt postai szolgáltatást és a kívánt fizetési módot (kártyás vagy PayPal fizetés esetén adja meg a fizetéshez szükséges adatokat). A rendelés teljesítéséhez a vásárló a „Vásárlás befejezése” gombra kattint. Ezzel elfogadja a webáruház Általános Szerződési Feltételeit és a most leadott rendelés fizetési kötelezettségét. Ezt a lépést követően akciós ajánlatok is megjelenhetnek, melyeket a megrendeléshez lehet hozzáadni, és ha nem szeretne további termékeket, a vásárló bezárja a weboldalt.


Hibajavítás a rendelés feldolgozása és feladása előtt

A vásárlónak lehetősége van a megrendelés feladása előtt bármikor szerkeszteni és kijavítani a megrendelésében található hibákat.
A „Kosár megtekintése” linkre kattintva visszatér a kosár elejére. Ott az "x" termék melletti, bal oldali linkre kattintva tudja eltávolítani a termékeket, továbbá módosíthatja vagy törölheti a promóciós kódot és/vagy az ajándékutalvány kódját.
További termék vagy új termék hozzáadásához bármikor visszatérhet az online áruházba a bal felső sarokban található logóra kattintva.
A bevásárlókosár fő navigációs menüjében az „E-mail cím” és „Az Ön adatai” menü pontra kattintva a belépési ill. adatainak szerkesztésére nyílik lehetőség.
A „Fizetési mód” gombra kattintva lehetőség van a fizetési mód és postai szolgáltatások módosítására.
A rendelés leadását követően legfeljebb 15 percig a rendelés bizonyos mértékig módosítható, ha a megrendelő a visszaigazoló e-mailben kapott hivatkozáson keresztüli megjegyzést küld. Így a megrendelés függőben marad mindaddig, amíg fel nem dolgozzuk a megjegyzést, így emiatt előfordulhat későbbi szállítás. A megrendelés feldolgozása során áttekintjük az ügyfél megjegyzését, és felvesszük vele a kapcsolatot, ha a megjegyzés nem egyértelmű vagy már nem teljesíthető. A helyesbítést a vásárló az [email protected] e-mail címre is elküldheti részünkre, de ebben az esetben a megrendelés nem kerül visszatartásra, így a helyesbítés, ha a megrendelés már feldolgozásra került, nem vehető figyelembe.
Előre utalás (kártya vagy PayPal) esetén a rendelési folyamat lezárulta után már nem tudunk termékeket hozzáadni a rendeléshez.
Ha kérdése vagy segítsége van, az [email protected]i e-mail címen állunk rendelkezésére.

Utolsó perces / Upsell ajánlatok
Az utolsó perces vagy upsell ajánlatokat a vásárlók a rendelés leadása után láthatják. Az ajánlatok időben korlátozottak, és leadott rendeléshez kötöttek. Ez azt jelenti, hogy a normál ajánlatban nem érhetők el megrendelés nélkül. Ugyanakkor az utolsó perces ajánlatokban hozzáadott tételek értéke nem befolyásolja a normál rendelés összértékéhez kapcsolódó további előnyöket (pl. ingyenes szállítás egy bizonyos összeg felett, ajándékigénylése egy bizonyos összeg felett stb.). Ha a vásárló a rendelés összegétől függő kedvezményt kíván igénybe venni, akkor ezt az összeget az eredeti megrendelés időpontjában (az utánvételi ajánlat nélkül) el kell érnie.

Árak

Az árak tartalmazzák a 27%-os áfát. Az áfa a Superfood termékekre is 8,5 %. Az árak mindig az aktuális vásárlásra vonatkoznak, a későbbiekben változhatnak. Az árak a csomag átvételéig garantáltan változatlanok maradnak. Az Üzemeltető és a Vásárló közti szerződés a rendelés leadásakor jön létre, miután a Vásárló megkapja, a visszaigazoló e-mailt, melyben az Üzemeltető jelzi, hogy a rendelést felvették és a tranzakció megkezdődött. Ezek után minden ár és feltétel fix és az Üzemeltetőre ugyan úgy vonatkozik, mint a Vásárlóra.
A weboldalon található összes akció a megadott időpontig vagy a készlet erejéig érvényes.

Promóciós kódok

Időnként az olvasóink, a hírleveleinkben – vagy más kommunikációs csatornákon keresztül – kapnak tőlünk kuponokat. A kuponok különböző akciókat vagy kedvezményeket jelölnek. Az idő limites kuponokat a megadott időn belül fel kell használni különben érvénytelenek, lesznek. A kódokat a rendelés leadása során a speciális „Promóciós kód” rovatba történő beírással, majd a „Megerősítés” gombra kattintva tudja érvényesíteni a Vásárló, ekkor láthatóvá válik a promóciós kód által nyújtott kedvezmény is. A promóciós kódok nem kompatibilisek egymással. A Vásárló minden vásárlásnál csak egy promóciós kódot használhat fel. A promóciós kód utólag nem adható meg, nem vehető figyelembe és nem módosítható a megrendelés leadása és elküldése után.

Ajándékok akciókban

Mivel szeretjük jutalmazni hűséges látogatóinkat, e-hírolvasóinkat és mindenkit, aki más médián keresztül követ minket, ezért gyakran hirdetünk speciális promóciós kampányokat. Ha a látogató úgy dönt, hogy igénybe vesz egy ilyen akciót, tudatában van és elkötelezte magát, hogy az ajándékot is vissza kell küldenie, ha a rendelését részben vagy egészben visszaküldi, kivéve, ha a vásárlásból származó maradványérték még mindig meghaladja az ajándék igényléséhez szükséges összeghatárt, vagy ha a vásárló a visszaküldött terméket azonos értékűre cseréli egy másik webáruházból származó termékre.

Példa: Az egyik promóciónk során egy vásárló ajándékot kap, ha 20 000 Ft felett vásárol. A vásárlása 27 000 Ft, így ajándékot kap. Ezután egy 10 000 Ft értékű terméket szeretne visszaküldeni. A megmaradt összérték 17 000 Ft, ami azt jelenti, hogy nem jogosult az ajándékra, így vissza kell küldenie az ajándékot is.
A Mystery Bag meglepetés csomagok visszaküldésére, cseréjére és pénzvisszatérítés kérésére nincs lehetőség. Tartalmukat nem tudjuk befolyásolni, elküldés előtt átnézni nem áll módunkban, és felhívjuk figyelmét, hogy az akció többszöri igénybevétele esetén fennáll annak a lehetősége, hogy a Vásárló több egyforma vagy hasonló tartalmú Mystery Bag meglepetés csomagot kaphat a rendelése mellé. A Mystery Bag még ebben az esetben sem küldhető vissza, nem cserélhető vagy nem igényelhető visszatérítés rá.
Az ajánlat változtatás jogát fenntartjuk.

A szerződéstől ill. a megrendelt árukból való elállási jog

Távolsági szerződések esetén a Vásárlónak jogában áll (a ZVPot 43. és 43d. pontja szerint) az Üzemeltetőt jogosult tizennégy (14) napon belül értesíteni ( [email protected]) tájékoztatnia arról, hogy szeretné a szerződést visszavonni. Döntését nem kell megindokolnia. A határidő a tételek átvételét követő egy nappal kezdődik.
Az átvett árunak a szerződéstől való elállási határidőn belüli visszaküldése a vállalkozásnak a szerződéstől való elállásról szóló értesítésnek minősül.
A cikkekre vonatkozó szerződéstől való elállási űrlap ide kattintva érhető el a felhasználók számára.
A fogyasztó köteles az árut legkésőbb a megrendeléstől való elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni a cégnek. A fogyasztó az árut a következő címre küldi vissza csomagként és nem levélként a magyar postával és nem futárszolgálattal: PinkPanda - Budapest, CSLK, 1004
Az áru átvételekor a társaság a jogszabályoknak megfelelően visszaküldi a fogyasztónak kifizetett összegeket. Az elállással kapcsolatban a fogyasztót terhelő egyetlen költség az áru visszaküldésének közvetlen költsége. A visszaváltási küldeményeket nem fogadjuk el, és a kézbesítéskor elutasítjuk. Ha üzlethelyiségen kívül kötött szerződés esetén az árut a szerződés megkötésekor házhoz szállítják, az eladó saját költségén köteles átvenni azt visszaküldés esetén, ha az áru jellege postai úton nem küldhető vissza.
A vásárlónak 14 napon belül jeleznie kell a termék visszaküldési szándékát az [email protected] címen, a visszaküldésről útmutatást küldünk. Ezt követően a vásárlónak 14 napja van visszaküldeni a terméket címünkre. Ellenkező esetben sajnos nem tudjuk visszaadni a pénzt.
A visszatérítés a lehető leghamarabb, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül megtörténik. A visszaküldés biztonsága, pontossága és időszerűsége, valamint a fizetések nyilvántartása érdekében a fizetés visszafizetése a vásárló részére a megrendelés fizetéséhez használt tranzakciós számlájára vagy kártyájára vagy PayPal számlájára utalással történik.
Azon szerződéstől való elálláskor, amelyben a bónuszt, kedvezménykódot vagy promóciós kódot felhasználták, ezek az összegek kedvezménynek minősülnek, és nem járnak vissza a felhasználónak. Csak a maximálisan befizetett összeg kerül vissza a felhasználó bankszámlájára. A szerződéstől való elálláskor az ajándékutalvány fizetőeszköznek minősül és ajándékutalványként visszakerül a felhasználóhoz, a befizetett összeg pedig visszakerül a felhasználó bankszámlájára.
Kivételes esetekben, amikor a termékek visszaküldése nem a ZVPot szerint történik, a fogyasztónak felajánlhatjuk a termék megvásárlását a megfelelő ellenszolgáltatás ellenében, amelyet a visszaküldéskor jegyzőkönyv állapít meg. A kedvezményes visszaváltást a fogyasztó e-mailben történő visszaigazolása esetén vesszük figyelembe. A fogyasztó az említett visszaváltást csak akkor veszi igénybe, ha másik, azonos vagy magasabb értékű árut rendel.
A szavatossági igény és anyaghiba esetén a vételár-visszatérítéshez való jogot részletesebben a Fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései szabályozzák.
A fogyasztó elállása a szerződéstől a készletben lévő tételekre vonatkozóan
Ha a fogyasztó úgy dönt, hogy eláll a szerződéstől a készletet alkotó cikkekre vonatkozóan, és élni kíván a 28 napos elégedettségi garanciával, akkor csak a visszatérítést kérheti. A fogyasztó az árut a készletből anyaghiba vagy sérülés esetén kicserélheti, de a teljes vételár visszatérítését nem követelheti.

A cég fenntartja magának a jogot a szerződéstől való elállásra a megrendelés megvalósulásáig, ha az ajánlatban jelentős hiba található. Az alapvető hiba olyan elemeket tartalmaz, amelyek alapján a vállalkozás nem vállalná a szerződés megkötését. Az említett hibák közé tartoznak a nyilvánvaló árhibák is, amelyek műszaki és egyéb problémák következményei lehetnek.
Ha a cég a vásárló által már megrendelt termék árával kapcsolatos hibát fedez fel, a vásárlót a lehető legrövidebb időn belül e-mailben értesíti a hibáról. Ebben az esetben a vásárló vissza tudja igazolni a megrendelését a megfelelő áron, vagy törölni tudja a rendelést. Ha a megrendeléskor megadott e-mail címen a vevővel a megbeszélt időn belül nem sikerül felvenni a kapcsolatot, úgy a cég a megrendelést töröltnek tekinti és erről e-mailben értesíti a vásárlót.
Ha a vásárló a termékek pontos áráról való tájékoztatást követően a rendelés törlése mellett dönt, de a megrendelt termékek árát előzőleg kiegyenlítette, a cég a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 14 napon belül a teljes vételárat visszatéríti.

A fogyasztó elállása a szerződéstől a készletben lévő tételektől

Ha a fogyasztó úgy dönt, hogy eláll a szerződéstől és a terméktől, és igénybe kívánja venni a 28 napos garanciát, csak visszatérítést igényelhet.
A fogyasztó az árut a készletből anyaghiba vagy sérülés esetén kicserélheti, de a teljes vételár visszatérítését nem követelheti.

Sérült termékek esetén

A hiba akkor valós, ha:
  • az termék nem rendelkezik a szokásos használatához vagy a forgalomba hozatalhoz szükséges jellemzőkkel,
  • a termék nem rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyek ahhoz a különleges felhasználáshoz szükségesek, amelyre a vevő megvásárolja, de amelyeket az eladó ismert vagy ismernie kellett volna,
  • a termék nem rendelkezik azokkal a jellemzőkkel és tulajdonságokkal, amelyekről kifejezetten vagy hallgatólagosan megállapodtak vagy előírtak,
  • az eladó olyan terméket szállított, amely nem felel meg a mintának vagy modellnek, kivéve, ha a mintát vagy modellt csak értesítés céljából mutatták be.

Hogyan történik a termék ellenőrzése?
Ellenőrzésre kerül egy másik, azonos típusú hibátlan árucikkhez, valamint a gyártó nyilatkozataival vagy magán a tételen található nyilatkozataival.

Mikor valós a hiba?
A Vásárló köteles az esetleges anyaghibát a jogszabályban meghatározott időn belül részletes leírással együtt közölni velünk, és egyben lehetővé tenni a termék megtekintését, vagy a termék visszaküldését, vagy a termékről félreérthetetlen fénykép.
Anyaghiba miatti megtérítést akkor lehet követelni, ha a hiba az áru átvételétől számított két éven belül nyilvánvalóvá válik. A vevőnek a hiba felfedezésétől számított két hónap áll rendelkezésére, hogy értesítse az eladót és igényt érvényesítsen anyaghiba miatt.
A lényeges hiba bejelentésére szolgáló űrlap ide kattintva érhető el.
Az árucikkre vonatkozó anyaghibára való érvényesítés jogát részletesebben a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései szabályozzák.
Nem befejezett rendelésekAzok a potenciális vásárlók, akik a pénztárnál kitöltik a szállítási adatokat, és nem fejezik be rendelésüket, SMS-ben kapnak értesítést a be nem fejezett rendelésükről. Az ügyfél az ilyen promóciós üzenetekről az [email protected] e-mail címre küldött e-mailben keresztül iratkozhat le. A kérelmet a lehető leghamarabb feldolgozzuk.

Személyes adatok védelme - adatvédelmi szabályzat

Általános adatok

Az Üzemeltető elkötelezett a személyes adatok titkosításának és az online áruház felhasználóinak magánéletének védelme mellett. Az Üzemeltető tiszteletben tartja a személyes adatok bizalmas kezelését és az online áruház felhasználóinak magánéletét, és mindent megtesz annak érdekében, hogy megvédje őket az esetleges jogsértésektől és visszaélésektől.
A felhasználó személyes adatainak továbbítása a Társaság részére bizonyos esetekben szükséges ahhoz, hogy az adatfeldolgozó, mint szolgáltató eleget tudjon tenni a felhasználóval szembeni szerződéses kötelezettségeinek. A társaság személyes adatfeldolgozóinak listája itt található.
Az Üzemeltető az összegyűjtött személyes adatokat a személyes adatok védelméről szóló törvény (a Szlovén Köztársaság Hivatalos Lapja, 94/07. sz.) (ZVOP-1), az Elektronikus Hírközlési Törvény (a Szlovén Köztársaság Hivatalos Lapja), 109/12, 110/13, 40 / 14 - ZIN-B, 54/14 - USA határozatok, 81/15 és 40/17) és az Általános adatvédelmi rendelet (GDPR).
Az Üzemeltető vállalja, hogy a Felhasználó minden személyes adatát tartósan védi.
Az Üzemeltető a személyes adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése (tájékoztató anyagok, ajánlatok, számlák küldése) és egyéb szükséges kommunikáció céljából használja fel.
A felhasználó adatait semmilyen körülmények között nem adjuk át illetéktelen személyeknek. A felhasználó felelősséggel tartozik személyes adatainak védelméért is azáltal, hogy gondoskodik felhasználói neve és jelszava biztonságáról.

Kapcsolat

Az Üzemeltető csak akkor veszi fel a kapcsolatot a felhasználóval távközlési úton, ha a felhasználó kifejezetten nem tiltakozik.
A hirdetési e-mailek és/vagy SMS-ek a következő összetevőket tartalmazzák:
  • egyértelműen és félreérthetetlenül reklámüzenetként lesznek megjelölve,
  • a feladó jól látható lesz,
  • a különböző kampányokat, promóciókat és egyéb marketing technikákat ilyenként jelöljük meg, és egyértelműen meghatározzuk az azokon való részvétel feltételeit,
  • a reklámüzenetek fogadásáról való leiratkozás módja egyértelműen bemutatásra kerül,
  • a szolgáltató kifejezetten tiszteletben tartja a felhasználó azon kívánságát, hogy ne kapjon reklámüzeneteket.

Jogi nyilatkozat

A Tartalmat szerzői jog védi. Copyright © Üzemeltető Minden jog fenntartva. A pinkpanda.hu tartalma eltérő megjelölés hiányában az Üzemeltető szellemi tulajdona, és mint ilyen, a szellemi alkotásokat megillető jogvédelem alatt áll. Az Üzemeltető fenntart minden jogot a weboldalon közzétett tartalom (szöveges és grafikai megjelölések, beépített képi és látványelemek, termékcsomag elnevezések, fotók, videók stb.) felhasználása vonatkozásában, a Weboldal tartalmának, illetőleg valamely részének felhasználása kizárólag az Üzemeltető előzetes, kifejezett, írásbeli engedélyével lehetséges.

Reklamáció

Az Üzemeltető tiszteletben tartja a Vásárlót, a fogyasztóvédelmi eljárásokat, és ennek megfelelően jár el. Az Üzemeltető a reklamációk és észrevételek hatékony megoldására törekszik, ezért egy kijelölt személy biztosít, akivel a fogyasztó tárgyalhat e-mail levelezésen keresztül. A reklamációkat a következő e-mail címen fogadjuk: [email protected]. A reklamációk kezelésének folyamata bizalmas Az Üzemeltető öt munkanapon belül értesíti a Vásárlót, hogy megkapta a reklamációját és közli a feldolgozáshoz szükséges időtartamot. A Vásárló folyamatos tájékoztatást kap az eljárásról. Az Üzemeltető tudja, hogy a vásárlások egyik sajnálatos velejárója az esetleges fogyasztói elégedetlenség. Ezért az Üzemeltető arra törekszik arra, hogy gyorsan és eredményesen megoldja az összes vitát kölcsönös megállapodással, barátságos hangnemben.

A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése

A jogi normákkal összhangban nem ismerjük el a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére vállalkozóként feljogosított vállalkozókat, mint felelőseket a fogyasztói jogvita megoldásáért, amelyet a fogyasztó A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvény rendelkezéseivel összhangban kezdeményezhet. A Szlovénia területén az online áruforgalom és szolgáltatásnyújtás területén online kereskedelmet nyújtó vállalat, honlapján elektronikus kapcsolatot – platformot tesz közzé az online vitarendezési fogyasztói jogviták rendezésére (SRPS). A platform a fogyasztók számára az ITT található linken érhető el.
A fent említett szabályozás A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvényen, a az Európai Parlament és Tanácsi 524/2013/EK sz. EU-rendelet a fogyasztói jogvitákkal kapcsolatos online vitarendezésről, a 2016/2004/EK Rendelet és a 2009/22/EK Irányelv módosításáról szóló rendelkezéseken alapszik.

Kuponok és ajándékok

Mivel szeretjük megjutalmazni hűséges vásárlóinkat, olvasóinkat, és látogatóinkat, sűrűn szervezünk speciális promóciós kampányokat. Van olyan kampányunk, amelyben ingyenes ajándékot adunk a Vásárlóink számára egy bizonyos vásárlási összeg elérése után. Magát az ajándékokhoz szükséges összeget, illetve a lehetséges ajándékokat egyértelműen jelezzük a Vásárló felé. Abban az esetben, ha a látogató úgy dönt, hogy elfogadja az ajánlatot azzal belegyezik, hogy a rendelés visszaküldése esetén az ajándékot is vissza kell szolgáltatnia, kivétel ha még a visszatérített termék nélkül is meghaladja a végösszeg az ajándékhoz szükséges összeget. Például a Vásárló 5000 Ft feletti vásárlás esetén kaphat ajándékot (a szállítási díjat leszámítva). A végösszege 6500 Ft így kap ajándékot a vásárlása mellé. Ha a későbbiekben elégedetlen egy 2500 Ft értékű termékkel és vissza szeretné küldeni, akkor a nála maradó termékek összege 4000 Ft lesz, így nem jogosult többé az ajándék megtartására, így vissza kell szolgáltatnia. Kivétel, ha a Vásárló a terméket ki szeretné cserélni, ebben az esetben jogosult az ajándék megtartására. Esetleges sérülés esetén nem cseréljük ki az ajándékot, illetve nem térítjük meg az értékét a Vásárló felé. Azonos tartalmú Mystery bag-ek esetén nem tudunk újat küldeni. Ha a vásárló elégedetlen az ajándékkal, nem áll módunkban kárpótolni.

Információk és hírlevél

Ha a felhasználó feliratkozik a hírlevélre, beleegyezik, hogy bizonyos időközönként értesítéseket kap az e-mail címére a weboldal híreiről, új és promóciós ajánlatairól. Az Üzemeltető a felhasználói adatokat nem teszi nyilvánossá és nem osztja meg egy harmadik féllel. A Vásárló bármikor leiratkozhat a hírlevélről.
Az automatikusan generált termékleírásokban található esetleges hibákért nem vállalunk felelősséget.

Személyes adatok védelme

Általános rendelkezések

A vállalat vállalja, hogy megvédi a személyes adatok titkosságát és az online bolt felhasználók titkosságát. A Társaság az összegyűjtött személyes adatokat kizárólag az általa nyújtott szolgáltatások végzésére használja fel. A vállalat tiszteletben tartja a személyes adatok titkosságát és az online árugáz felhasználóinak magánadatait, ezért mindent megtesz annak érdekében, hogy megóvja őket minden jogsértéstől és visszaéléstől. A felhasználók személyes adatai egyike azon területeknek, amelyekre a vállalat kiemelt figyelmet és gondosságot szentel, mivel tudatában van ennek a területnek az érzékeny jellegével.

Bizonyos esetekben elengedhetetlen a felhasználó személyes adatainak továbbítása a vállalat számára, hogy az adatfeldolgozó, mint szolgáltató teljesíthesse a felhasználóval szembeni szerződéses kötelezettségeit.
A cég személyes adatfeldolgozóinak listája ITT található.

A szolgáltató a személyes adatokat A személyes adatok védelméről szóló törvény (a Szlovén Köztársaság Hivatalos Közlönye, 94/07 sz.) (ZVOP-1), Az elektronikus hírközlési törvény (a Szlovén Köztársaság Hivatalos Lapja, 109/12, 110/13, 40/14 - ZIN-B, 54/14 sz. – az Alkotmány Bíróság 81/15 és 40/17 sz.) végzése és Az általános adatvédelmi rendelet (ang. General Data Protection Regulation - GDPR) rendeleteivel összhangban védi.

A személyes adatok felhasználása

Az általa kínált szolgáltatások nyújtása céljából a vállalat összegyűjti, kezeli, feldolgozza és tárolja a következő felhasználói adatokat:
  • név és vezetéknév
  • szállítási címek
  • cég vagy jogi személy neve (ha a felhasználó jogi személy)
  • a jogi személy adószámát (ha a felhasználó jogi személy)
  • az e-mail elérhetőséget (felhasználónév)
  • a jelszót titkosított formában
  • a kapcsolat telefonszámot
  • egyéb adatokat, amelyeket a felhasználó önkéntesen az internetes áruházban lévő űrlapokban megad
  • egyéb adatokat, amelyeket a felhasználó önként később hozzáad a profiljában

A felhasználók által megadott adatok helyességéért, teljességéért és időszerűségéért a vállalat nem vállal felelősséget.
A szolgáltató az adatokat nem továbbítja harmadik személyek részére, kivéve azoknak a szerződéses vállalkozóknak, amelyekkel a szolgáltató a személyes adatok védelméről szerződést kötött, és amelyek azonos színvonalú személyes adatvédelmi szerződéses kötelezettséget vállalnak, mint a szolgáltató.
A szolgáltató kifejezett beleegyezéssel gyűjti a személyes adatokat az egyének hozzájárulásával. A hozzájárulásokat a tartalom tartalmával és az űrlap tartalmával együtt tárolja.
A birtokában lévő személyes adatok gyűjteményét a Szlovén Köztársaság területén tárolja és nem viszi ki más országokba.


Használat célja

A www.pinkpanda.hu-n keresztül online vásárlás céljából kapott személyes adatok kizárólag a megrendelés teljesítéséhez és szállításához szükségesek.


A személyes adatok tárolásának, feldolgozásának és továbbításának engedélyezése nyereményjátékokon való részvétel vagy e-mailes hírlevélre való feliratkozás engedélyezésével a felhasználó engedélyezi a Konverzija d.o.o. társaság számára a személyes adatok védelméről szóló törvénynek megfelelően továbbított személyes adatok feldolgozását és tárolását. A megadott hozzájárulással a felhasználó engedélyezi a Konverzija d.o.o. számára a gyűjtött személyes adatok feldolgozását mintavétel, felmérés és statisztikai adatfeldolgozás céljából, a szolgáltatások igénybevételének meghatározására, az ajánlatok és szegmentációk adaptálására, a piackutatásra, az ajánlatról, az újdonságokról és előnyöket nyújt az e-mailen, telefonszámon és egyéb reklámanyagon keresztül történő hírekről, tájékoztatja a felhasználókat a www.pinkpanda.hu és a Konverzija d.o.o. online központ szolgáltatásairól, valamint a kapcsolódó személyekről és a továbbított adatok egyéb formáiról, amelyben a weboldal felhasználója kifejezetten egyetért. Az összegyűjtött adatokat nem továbbítják harmadik félnek.


Konverzija d.o.o. képes kezelni a megadott adatokat, törölni a beleegyezést a személyes adatoknak az adatbázisból történő eltávolítására irányuló kérelemmel, egyébként csak addig, ameddig szükséges az adatgyűjtés céljának eléréséhez, azaz 10 év a www. pinkpanda.hu 10 hónap a nyereményjátékban résztvevők számára, 10 év a nyereményjátékosok nyerteseiért és az előfizető számára a hírlevelek leiratkozásához, vagy addig, amíg az üzemeltető megszünteti a piacon való fellépést. A személyes adatkezelés idején az egyén kérésre megtekintheti és frissítheti az adatbázisban lévő adatokat.

Az adatvédelmi irányelvek végrehajtása

A személyes adatok védelméről szóló törvénynek megfelelően a társaság A személyes adatok védelmére vonatkozó szabályzat által szabályozott személyes adatok védelmét szolgálja.
A személyi és egyéb felhasználói adatokhoz hozzáférő, rendszeresen vagy részmunkaidőben foglalkoztatott tájékoztatva van A személyes adatok védelmére vonatkozó szabályzat rendelkezéseivel, valamint a személyes és egyéb adatok védelmével kapcsolatos kötelezettségeivel, és köteles betartani a személyes adatok titkosságának és az online áruház felhasználóinak magánadatainak a védelmére vonatkozó rendelkezéseket. A személyes és egyéb információk védelmére vonatkozó kötelezettség korlátlan időre érvényes, még akkor is, ha már a társasággal fennálló kapcsolat megszűnt.

A regisztrált felhasználók bármikor megszakíthatják az online áruház használatát, és visszavonhatják a regisztrációjukat. Ezt a nyilvántartás törlésének írásos nyilatkozattal történő értesítésével teszik. A regisztráció törléséről szóló nyilatkozat beterjesztése előtt a felhasználónak ki kell fizetnie az online áruházban végzett vásárlásokból eredő összes fennálló kötelezettséget. A vállalat a személyes adatok titkosságát és az online áruházak felhasználóinak titoktartását a jelen adatvédelmi irányelvek végrehajtása alapján védi a regisztráció törlése esetén is.

Gyermekfelügyelet

A hirdetési üzenetek egyértelműen láthatóak lesznek (figyelembe véve az életkort), és egyértelműen elkülönülnek a játékoktól és a versenyektől. A gyermekeknek szánt minden kommunikáció megfelel a koruknak, és nem fogja kihasználni a gyermekek bizalmát, tapasztalathiányát vagy hűségérzetét. A szolgáltató nem fogadhat el megrendelést olyan személytől, akiről tudja, vagy gyanít arra, hogy gyermek, a szülei vagy gondviselői kifejezett beleegyezése nélkül.

A szolgáltató nem fogadhat el semmilyen a gyermekekkel kapcsolatos személyes adatokat, a szülei vagy gondviselői kifejezett beleegyezése nélkül. Hasonlóképpen, a szolgáltató harmadik személyek felé nem adhat ki gyermekek által rendelkezésre bocsátott adatokat, kivéve a szülőket vagy gondviselőket. A szolgáltatónak nem szabad szabadon hozzáférést biztosítania a gyermekek számára hátrányos termékhez vagy szolgáltatáshoz.

A tájékoztatáshoz és a törléshez való jog

Önnek joga van az Ön által rendelkezésére bocsátott személyes adataival kapcsolatos információk hozzáférhetőségéhez, valamint az adatok törléséhez való joghoz. Ha kérdései vannak az adatok törlésével, feldolgozásával vagy felhasználásával kapcsolatban, kérjük, forduljon a [email protected] e-mail címhez, vagy küldje el kérését hagyományos levélben a következő címre:

Konverzija, d.o.o.
Személyes adatvédelmi tisztviselő (DPO)
Slovenčeva utca 24
1000 Ljubljana

Értesítések a rendelés állapotáról: Fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy SMS-ben értesítsük a megrendelés során megadott telefonszámot, amikor a megrendelését elküldtük, és ha az áruátvétel 3-5 napon belül nem történik meg. Ha az áru 5 napnál hosszabb ideig nem kerül átvételre, fenntartjuk a jogot arra, hogy az adott telefonszámot felhívjuk, emlékeztetőként az áru átvételére. A megrendelés állapotáról e-mailen keresztül is tájékoztatjuk a vásárlókat.

Értesítések: Az értesítésekre való feliratkozás után nevét, telefonszámát és e-mail címét az Ön engedélyével promóciós célokra használjuk fel mindaddig, amíg le nem iratkozik az értesítésről. Ön csak akkor regisztrált az értesítések fogadására, ha megrendeléskor elfogadja a webáruház Általános Szerződési Feltételeit.

Az értesítési címzett adatbázisából bármikor leiratkozhat, ha üzenetet küld a következő címre [email protected], vagy a promóciós e-mailek alján található "Kijelentkezés innen" linkre kattintva.
Ha le szeretne iratkozni az alkalmi promóciós SMS-ekről, írjon az [email protected] vagy a [email protected] címre, és a lehető leghamarabb intézzük.

Minden olyan személy, akinek a szolgáltatója személyes adatokat gyűjt, tárol és dolgoz fel, az alábbi jogokkal rendelkezik:
  • A feledés joga – ha az egyén már nem kívánja, hogy a személyes adatai, amelyeket a szolgáltató feldolgozója tárol és őriz továbbá is feldolgozási folyamatba legyenek és azzal a feltétellel, hogy nem áll fenn bármiféle jogos ok a tárolásukra, akkor a feldolgozót bármikor kérheti, hogy törölje az adatait.
  • A tájékoztatás joga, hogy megtudja, mennyi ideig tárolják a személyes adatokat.
  • A korrekció, a törlés követelésének vagy a fellebbezés benyújtásának a joga.
  • Az átruházás joga - az egyén - ha úgy kívánja - kérheti a feldolgozótól, hogy strukturált, széles körben használt és géppel olvasható formában átadja neki a rá vonatkozó személyes adatokat, amelyeket közölt az adatkezelő felé.
  • A jogorvoslathoz és a szankciókhoz való jog - az egyénnek jogában áll panaszt benyújtani a felügyeleti hatósághoz, valamint a felügyeleti hatóság döntése ellen, vagy a felügyeleti hatóság megtagadása esetén a kártérítéshez és a felelősség megállapításához való joghoz.
  • A jog, hogy ne vessék alá olyan intézkedéseknek, amelyek csupán a profilalkotás, elemzés vagy előrejelzések automatizált feldolgozási eszközök használata eredményeként keletkeznek.
  • A beleegyezés visszavonásának joga - az egyénnek joga van visszavonni a beleegyezést a személyes adatok további feldolgozásához, különösen közvetlen marketing esetében.

A jogok gyakorlására vonatkozó eljárás

Tudomásul veszem, hogy a személyes adatokkal kapcsolatos jogok gyakorlására vonatkozó összes fenti követelményt írásban kell intézni az adatkezelőhöz, a [email protected] e-mail címre.
Tudomásul veszem, hogy az adatkezelő a személyes adatokkal kapcsolatos jogok gyakorlása során a megbízható azonosítás szükségessége miatt további információkat kérhet tőlem, és csak akkor utasíthatja el az intézkedéseket, ha bizonyítja, hogy nem tud megbízhatóan beazonosítani.
Tudomásul veszem, hogy a fenti személyes adatokra vonatkozó jogaim gyakorlásával kapcsolatos kérésemre az adatkezelőnek indokolatlan késedelem nélkül és legkésőbb a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül válaszolnia kell.

A vállalat megőrzi és tárolja az egyén személyes adatait, amíg az egyedi adatok tárolására és feldolgozására vonatkozó engedély nem kerül visszavonásra. A felhasználó visszavonhatja a beleegyezését az e-mailek fogadásához (amelyet írásos kérésben a [email protected] e-mail címre küld el), vagy kéri, hogy a vállalat azonnal hatékonyan és tartósan törölje a személyes adatait, úgy, hogy teljes egészében törli a felhasználó felhasználói profilját a szolgáltatónál.

Egyéb

A személyes adatok védelmére vonatkozó szabályoknak megfelelően a vállalat köteles védeni az online áruház felhasználóinak a személyes adatait. A vállalat semmilyen körülmények között felhasználó kifejezett beleegyezése nélkül nem közölheti a felhasználó személyes vagy más adatait egy harmadik személy felé, ill. nem teheti lehetővé a harmadik személynek, hogy betekintést nyerjen a felhasználó személyes vagy más adataiba, kivéve, ha az állam hatóságai ezt kérik, amennyiben ilyen kötelezettség a törvényben, vagy jóhiszeműen meg van határozva, hogy az ilyen intézkedés szükséges a bíróságok vagy más állami hatóságok előtt folytatott eljáráshoz, valamint a vállalat jogi érdekeinek védelméhez és megvalósításához.

Minden személyes és egyéb adat, amelyet a felhasználó az internetes áruházban történő regisztrációkor közöl, valamint a termékek vásárlásakor, beleértve a megrendelések tartalmát is, a személyes adatok védelmére vonatkozó előírásoknak megfelelően kerülnek védelemre. A vállalat nem használja fel ezeket az adatokat olyan célra, amely bármilyen módon károsíthatja a felhasználót vagy más érintett személyt. A vállalat a felhasználói adatokat nem fogja felhasználni promóciós e-mail vagy más nem kívánt promóciós anyag küldésére, kivéve azokat a promóciós értesítéseket, amelyeket a felhasználó megrendel, illetve amelyekre a felhasználó kifejezetten a beleegyezését adja. A vállalat az adatokat anonim tömörített formában felhasználhatja statisztikai analízis céljára. Így a személyes és más felhasználói adatok titkossága semmilyen formában sem sérül meg.

A vállalat a felhasználók személyes adatait a személyes adatok gyűjteményében vezeti, és csak annyi ideig, amíg az feltétlenül szükséges a személyes adatok összegyűjtésének és kezelésének célja elérése érdekében.

A szállítási szolgáltatások esetében a vállalat csak a megvásárolt termékek online áruházában történő kézbesítéséhez szükséges információkat (a címzettre vonatkozó információkat, a kézbesítési címet, a csomagszállítási értesítés számát és/vagy a kézbesítési problémák megoldását és az e-mail címet a csomag kézbesítése állapotának értesítése érdekében) biztosítja. Elektronikus úton a vállalat felveszi a kapcsolatot a felhasználóval, ha az az online áruházban történő vásárláshoz szükséges, és a kapcsolattartó e-mail címén keresztül csak abban az esetben, ha regisztrációs folyamatban vagy ha az online vásárlás lebonyolításában probléma jelentkezik.

Kommunikáció

A szolgáltató csak akkor veszi fel a kapcsolatot a felhasználóval a távközlő eszközök felhasználásával, ha ezt a felhasználó kifejezetten nem kifogásolja.
A hirdetési elektronikus és/vagy SMS üzenetek a következő összetevőket tartalmazzák:
  • világosan és egyértelműen reklámüzenetként kerülnek megjelölésre,
  • a feladó egyértelműen látható,
  • a különféle akciók, promóciók és egyéb marketingtechnikák egyértelmű kijelölése, valamint azok részvételi feltételeinek egyértelmű meghatározása,
  • az üzenetek fogadásának egyértelmű módja,
  • a felhasználó kifejezett azon szándékát, hogy ne kapjon reklámüzeneteket, és azt a szolgáltató tiszteletben tartja.

Cookie-k és reklámozás

A sütik-k olyan kicsi szöveges fájlok, amelyeket a számítógépén tárolnak, amikor felkeresi webhelyünket, és nem árt a hardver vagy a szoftver sérülésének. A tárhely a felhasználó böngészőjének teljes ellenőrzése alatt áll - ez a cookie-tárolás korlátozására vagy letiltására szolgál.

A cookie-k nem károsak és mindig időben korlátozottak.

A cookie-k használatát az Európai Unióban (EU) a 136/2009 irányelvvel módosított 2002/58/EK adatvédelmi és elektronikus hírközlési irányelv, a cookie-król és hasonló technológiákról szóló cikk szabályozza.

A szlovén jogban a cookie-k használatát Az elektronikus hírközlési törvény vagy a ZEKom-1 (Hivatalos Közlöny, 109/2012 sz.) határozza meg, amelyben a 157. cikk jogalapot biztosít a webes felhasználók adatvédelméhez.

A www.pinkpanda.hu webhely az oldal működtetése céljából olyan cookie-kat használ, amelyek nem tartalmaznak személyes adatokat, viszont kísérik a látogatói tevékenységet és érdeklődést a jobb felhasználói tapasztalatok nyújtásának érdekében. A weboldal használatával a látogatók hozzájárulnak a használatához.

A reklámanyagokban előforduló hibákért nem vállalunk felelősséget, minden esetben a webshopban található promóciós felületeken feltűntetett információk a helyesek.

Miért van szükség a cookie-kra?

Alapvető fontosságúak a felhasználóbarát online szolgáltatások biztosításában. Az online felhasználó és az oldal közötti interakció gyorsabb és könnyebb a cookie-kal. Segítségükkel az oldal emlékszik az egyén preferenciáira és tapasztalataira, ezáltal időt takarítva meg, és hatékonyabbá és barátságosabbá teszi a böngészést.

A vállalat minden felhasználó számára az online áruház minden egyes használatakor egy cookie-t rendel el a vásárlók azonosításhoz, a vásárlói kosár követéséhez és és biztosítja a nyomon követhetőséget, amely a kiszolgáló szerver memóriájában csak az online áruház látogatásának időtartama alatt tárolódik, és egy óra múlva a inaktivitás után törlődik. A vállalat a felhasználó számítógépén egyes tartós cookie-kat is tárolhat, mint például. a titkosított formátumú felhasználói azonosítószámot az online áruház következő látogatásának azonosításához, vagy a termékértékeléseket, amelyek segítségével a felhasználó tudja, melyik termékeket értékelte már, valamint közvetetten a Google Analytics külső cookie-jait is, amelyek elemzik a webhely látogatásait. A vállalat ezeket az adatokat anonim tömörített formában felhasználhatja statisztikai elemzési célokra. Az online biztonság nyújtása érdekében a vállalat olyan IP-címeket gyűjt össze, amelyekről a felhasználók hozzáférhetnek az online áruházhoz.

A cookie-k letiltása

Ön eldöntheti, hogy engedélyezi -e a cookie-k tárolását a készüléken. A böngészőben szabályozhatja és módosíthatja a cookie-beállításokat.

A cookie-beállításokkal kapcsolatos információkért válassza ki a használt webböngészőt:

Ha módosítja vagy törli a böngésző cookie-fájlját, megváltoztatja vagy korszerűsíti a böngészőt vagy a készüléket, előfordulhat, hogy újra be kell tiltania a cookie-kat. A cookie-k kezelésének és törlésének eljárása a böngészőtől a böngészőig változik. Ha segítségre van szüksége, megtekintheti a böngésző súgóját a felhasználók számára. A következő
linken is letilthatja a Google Analytics követését.
Az weboldalon használt cookie-k:


aktuális munkamenet <
Cookie név

PHPSESSID
Cél

Providing a better user experience
Időtartam

aktuális munkamenet
Vállalat

Konverzija d.o.o.
__cfduidContent delivery network1 évCloudflare
__zlcmidContent delivery network1 évCloudflare
_gaVisit analytics2 évGoogle
_gatVisit analyticsaktuális munkamenetGoogle
_gidVisit analytics1 napGoogle
frProviding a better user experience3 hónapfacebook
optimizelyBucketsProviding a better user experience6 hónapOptimizely
optimizelyEndUserIdProviding a better user experience6 hónapOptimizely
optimizelySegmentsProviding a better user experience6 hónapOptimizely
optimizelyPendingLogEventsProviding a better user experienceaktuális munkamenetOptimizely
user_firstvisitProviding a better user experienceaktuális munkamenetKonverzija d.o.o.
user_pagesbrowsedProviding a better user experienceaktuális munkamenetKonverzija d.o.o.
cookie_settings_setProviding a better user experience25 évKonverzija d.o.o.
IDEIntegration of messagesdupla kattintás 
_hjIncludedInSampleProviding a better user experienceaktuális munkamenetKonverzija d.o.o.
eidProviding a better user experienceaktuális munkamenetKonverzija d.o.o.
uidAnalytics of the use of the online store1 évcriteo.com
last_products_viewedProviding a better user experience1 évKonverzija d.o.o.
atw_sessionProviding a better user experienceaktuális munkamenetKonverzija d.o.o.
basket_idProviding a better user experience of shopping cart1 évKonverzija d.o.o.
basket_itemsProviding a better user experience of shopping cart1 évKonverzija d.o.o.
basket_updated_atProviding a better user experience of shopping cart1 évKonverzija d.o.o.
basket_price_sumProviding a better user experience of shopping cart1 évKonverzija d.o.o.
basket_numProviding a better user experience of shopping cart1 évKonverzija d.o.o.
gift_codesProviding a better user experience of shopping cart1 évKonverzija d.o.o.
promo_code_idProviding a better user experience of shopping cart1 évKonverzija d.o.o.
promo_code_last_update_timeProviding a better user experience of shopping cart1 évKonverzija d.o.o.
promo_code_attempts_unique_idProviding a better user experience of shopping cart1 évKonverzija d.o.o.
initiate_checkoutProviding a better user experience of shopping cartaktuális munkamenetKonverzija d.o.o.
user_firstproductProviding a better user experienceaktuális munkamenetKonverzija d.o.o.
user_secondproductProviding a better user experienceaktuális munkamenetKonverzija d.o.o.
email_tagProviding a better user experience10 évKonverzija d.o.o.
email_tag_hashProviding a better user experience10 évKonverzija d.o.o.
email_tag_hash_sha256Providing a better user experience10 évKonverzija d.o.o.
1P_JARProviding a better user experience1 hónapGoogle
CONSENTProviding a better user experience19 évGoogle
KHcl0EuY7AKSMgfvHl7J5E7hPtKOnline payment20 évPaypal
LANGOnline payment1 évPaypal
NIDProviding unique user IDs for ads6 hónapGoogle
PYPFOnline paymentaktuális munkamenetpaypal
X-PP-SILOVEROnline paymentaktuális munkamenetpaypal
phone_tagProviding a better user experience10 évKonverzija d.o.o.
tsProviding a better user experience1 évKonverzija d.o.o.
tsrceProviding a better user experience1 évKonverzija d.o.o.
x-csrf-jwtAuthenticationaktuális munkamenetKonverzija d.o.o.
x-pp-sProviding a better user experienceaktuális munkamenetKonverzija d.o.o.
user_hashProviding a better user experience1 évKonverzija d.o.o.
user_idProviding a better user experience1 évKonverzija d.o.o.
user_wishlistProviding a better user experience1 évKonverzija d.o.o.
dump_product_shownProviding a better user experience1 napKonverzija d.o.o.
downsell_shownProviding a better user experience1 napKonverzija d.o.o.
disable_pcsProviding a better user experience30 napKonverzija d.o.o.
disable_ccsProviding a better user experience30 napKonverzija d.o.o.
disable_codProviding a better user experience30 napKonverzija d.o.o.
fb_disable_eventsProviding a better user experience10 évKonverzija d.o.o.
order_bump_productA felhasználói élmény javítása1 évKonverzija d.o.o.
signup-popup-shownJobb felhasználói élmény biztosítása1 hétKonverzija d.o.o.
cart_cross_sell_itemsJobb felhasználói élmény biztosítása1 évKonverzija d.o.o.
product_cross_sell_itemsJobb felhasználói élmény biztosítása1 évKonverzija d.o.o.
notification_barJobb felhasználói élmény biztosítása48 napKonverzija d.o.o.
browser_support_webpJobb felhasználói élmény biztosításaNem jár leKonverzija d.o.o.
checkout_userdataJobb felhasználói élmény biztosítása5 évKonverzija d.o.o.
first_contactJobb felhasználói élmény biztosítása10 évKonverzija d.o.o.
last_contactJobb felhasználói élmény biztosítása10 évKonverzija d.o.o.
vip_seletionJobb felhasználói élmény biztosítása45 napKonverzija d.o.o.
utm_termFelhasználói élmény elemzése1 napKonverzija d.o.o.
utm_idFelhasználói élmény elemzése1 napKonverzija d.o.o.
u_trackFelhasználói élmény elemzése1 napKonverzija d.o.o.
atw_sessionFelhasználói élmény elemzése1 napKonverzija d.o.o.
_cf_bmJobb felhasználói élmény biztosítása30 percVimeo
_vuidJobb felhasználói élmény biztosítása2 évVimeo
playerJobb felhasználói élmény biztosítása1 évVimeo
29. 02. 2024