Kosár A kosarad üres és éhes :(

Gyakran ismételt kérdések


Mennyi a szállítási idő?


Csomagjainkat a MPL futárszolgálat 4-5 munkanap alatt kiszállítja. A napok száma a rendelés leadásának idejétől és a raktár leterheltségétől függ. A rendelést igyekszünk a rendelés leadásának napján, vagy az azt követő 2 munkanapon feladni, így a kiszállítás várható ideje 4-5 napTermészetesen a hétvégék és az ünnepnapok ez alól kivételt képeznek. A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.


FONTOS!!! Időről-időre (leginkább a karácsony előtti 1 hónapban) előfordulhat hogy a raktárunk le van terhelve, ezt a visszaigazoló e-mailben az "Információk" bekezdésnél jelezzük, így előfordulhat pár nap késés. Ha a csomag sürgős, bátran jelezd a rendelés során a "Megjegyzés" szövegdobozban.



Van a webshopban minimális vásárlási összeg?

Igen, logisztikai okok miatt szabnunk kellett egy minimális vásárlási összeget ami 3.000 Ft, szállítási díj nélkül. Ezt az összeget minden rendelésnek el kell érnie különben a rendelés leadása nem lehetséges.


Mennyi a szállítási költség? A szállítási díjaink a rendelt csomag végösszegétől függenek:
- 3.000 Ft - 6.500 Ft közötti összeg esetén a szállítási díj 990 Ft,
- 6.500 Ft - 12.000 Ft közötti összeg esetén a szállítási díj 690 Ft,
- 12.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig INGYENES.



Milyen fizetési módok közül választhatok?

Jelenleg utánvételes (tehát a postásnak, a csomag átvételekor kell fizetni), online bankkártyás (Visa, Master
card) illetve Paypal-os fizetés lehetséges a webshopunkban.

FONTOS!!! A fizetés módoktól függetlenül a szállítási díjak egységesek.




Hogy adhatok le rendelést?

Nagyon egyszerűen! Csak helyezd a kiszemelt terméke(ke)t a kosaradba a zöld "kosárba" gombbal (ha a gomb szürke, a termék jelenleg nincs készleten, erről a lentiekben még szót ejtünk). Miután a megvásárolni kívánt termékeket kiválasztottad, kattints a jobb felső sarokban található "Kosár" gombra. Ezután megjelenik egy lenyíló ablak ahol a kosarad tartalmát találod, illetve alatta a "Vásárlás befejezése" gombot, kattints rá. 
A következő ablakban áttekintheted a kosarad tartalmát, kiválaszthatod a fizetési módot, láthatod a szállítási díjat, illetve érvényesítheted a promóciós kódodat vagy és/vagy az ajándékutalványodat. 
A következő oldalon akciós ajánlatokat mutatunk amiket még hozzátehetsz a rendelésedhez, tovább kattintás után pedig a szállítási adataidat, az elérhetőségeidet és a szállítással kapcsolatos információidat adhatod meg. 
Ezután a "Rendelés leadása" gombra kattintva elküldi nekünk a rendelését amit mi el is kezdünk feldolgozni.



Változtatni szeretnék a rendelésemen, mit tehetek?

Először is, ne ess kétségbe! :) Eszti mindenre talál megoldást! 
Ha változtatni szeretnél a rendeléseden (szállítási cím, elérhetőségek, csomag tartalma), érdeklődni szeretnél a feldolgozás állásáról, vagy esetleg törölni szeretnéd a megrendelésed keresd Esztit e-mailben: [email protected].

Minden rendelést a leadás idejétől függően áll módunkban módosítani. A rendeléseket 15 percen belül tudjuk módosítani, utána feldolgozásra kerül és már nem tudjuk módosítani.
Illetve a kiküldött visszaigazoló e-mailkünkben megtalálod azt a linket amelyre kattintva jelezheted felénk hogy min szeretnél változtatni vagy mivel szeretnéd kiegészíteni a rendelésedet legyen az termék vagy információ.

Címmódosítás esetén a "Posta Pont" címzéssel feladott küldemények esetében házhoz történő kézbesítésre nincs lehetőség, a küldeményt más választott Posta Pont vagy postahely kezelésébe tudjuk továbbítani.


Melyik cég szállítja ki a csomagjaitokat?


Csomagjaink gyors és biztonságos szállításáról a Magyar Posta Zrt. gondoskodik.



Hány órakor érkezik a csomagom?


A posta 9:00-17:00 óra között szállít minden munkanapon.



Hova kérhetem a csomagomat?

A rendelésedet a saját vagy egy megbízottad címére személyes átvétellel, vagy Posta Pontra is megrendelheted. Ezt a cím megadásakor választhatod ki.



A számlázási címem eltér a szállításitól!

Ebben az esetben azt tudjuk javasolni hogy a rendelés során a szállítási címét írják be, és a "Szállítással kapcsolatos megjegyzések" szövegdobozba pedig jelezd hogy mi lenne a számlázási cím.



Cég nevére kérném a számlámat!

Ebben az esetben azt tudjuk javasolni hogy a rendelés során a szállítási címét írják be, és a "Szállítással kapcsolatos megjegyzések" szövegdobozba pedig jelezd hogy mik a cég adati és adószáma.



Mit tehetek ha a rendelt termékkel nem vagyok elégedett?

Természetesen tudjuk hogy mindenhol előfordulhatnak kellemetlenségek, így erre is felkészültünk! Ha esetleg problémád adódik a csomagoddal, vagy egy termékekkel, csak jelezned kell felénk és máris élhetsz a 44 napos visszafizetési garanciáddal. Minden vásárlónknak azt javasoljuk hogy amint lehet nézze meg a csomagja tartalmát, próbálja ki a termékeket ugyanis a 44 nap leteltével már nem tudunk segíteni. Ha problémád van a kapott termékkel kérlek írd meg ezt a következő e-mail címre: [email protected]



A végösszeg tartalmazza az ÁFA összeget?

Igen, viszont kötelező feltüntetnünk a számlán az összegét. De nem kell megijedni nem plusz költség, már tartalmazz a végösszeg.



Mit jelent a "D" egyes termékek neve mögött?

A D a "discontinued" azaz kifutó termékeket jelöli, amelyekből már várhatóan nem kapunk több készletet ha a jelenlegi kifogy. Így érdemes rájuk minél hamarabb lecsapni. :)



Elfogyott a termék amit szerettem volna megvásárolni. Mikor lesz újra kapható?

Az új készlet érkezésének legpontosabb dátumát azonban az értesítő e-mailen keresztül tudhatod meg. 
Hogy mi az az értesítő e-mai? Egy remek szolgáltatás ami nem jár semmilyen kötelezettséggel! :)  A termék adatlapján, a jobb oldalsávban találod az "Elfogyott" gomb alatt a rózsaszín "Értesítő" gombot. A két megadott mezőbe megadod a nevedet (elég akár a keresztnevedet vagy a becenevedet megadnod :) ) és az e-mail címedet ahova az értesítőt küldhetjük. Így amint megérkezik az új készletünk, te azonnal értesülsz róla! :)




Más országokba is szállíttatok?

Sajnos nem, webshopunk csak Magyarországon belül szállít.
Viszont több webshopunk is nyílt amelyekből az adott országon belül lehet rendelni!

Szlovénia:  http://www.licila.si/
Horvátország:  http://www.pinkpanda.hr/
Szlovákia:  https://www.pinkpanda.sk/
Csehország:  https://www.pinkpanda.cz/
Olaszország:  https://www.pinkpanda.it/
Németország:  https://www.pinkpanda.de/
Románia: https://www.pinkpanda.ro/
Franciaország: https://www.pinkpanda.fr/
Burlgária: https://www.pinkpanda.bg/



Hol érvényesíthetem a promóciós kódomat?

A vásárlás leadásakor lehetőséget adunk hogy átnézd a csomagod tartalmát, a lista aljára görgetve megtalálod a "Promóciós kód" mezőt. Itt érvényesítheted a kódodat. 




Egy kódunk sem aktiválódik automatikusan (minden esetben be kell őket írni és a "megerősítés" gombra kattintani), mivel több kódunk is aktív egy időben így mindenkire rábízzuk a döntést hogy melyik kódot szeretné használni a rendelés során. 

A kedvezményt adó promóciós kódjaink nem használhatóan a már akciós termékeire illetve a Sigma Beauty, az Alterna és az Olaplex termékeire.

Egy vásárlás során csak egy promóciós kód használható fel.



Lehet nálatok ajándékutalványt venni? Ha igen, hogy használhatom?

Igen, vásárolhatsz nálunk ajándékutalványokat 6000 Ft, 9000 Ft, 12000 Ft és 15000 Ft értékben.  Ezt itt teheted meg: https://www.pinkpanda.hu/ajandekutalvanyok
A webshopunkban az ajándékutalványok kódját a vásárlás során kell beírni a megadott mezőbe majd a megerősítésre kattintani. Ekkor a rendszerünk leveszi az utalvány összegét a termékek árából. Az utalványok nem bonthatóak fel több vásárlásra.





Miért magasabb a szállítási költségem ha promóciós kódot használok?

A promóciós kód segítségével a teljes összegből kaphatsz levonásokat, de ennek az a hátránya hogy könnyen átcsúszhatsz egy másik szállítási díj kategóriába. Például ha a végösszeg 7000 Ft akkor a szállítási díj 690,- viszont egy kedvezményt adó promóciós kóddal a végösszeg 6000 Ft-ra csökkenhet így a szállítási díjad 990,- re emelkedik.



Lehet személyesen vásárolni?

A pinkpanda.hu csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy a legjobb szépségápolási online áruház legyen Magyarországon, így nem kívánunk üzleteket nyitni. Emellett irodánkban teljes a "kreatív káosz", így nem is mernénk az ügyfeleket behívni, még a végén megijednének. :)



Bővül majd a választékotok?

Természetesen mindig azon vagyunk hogy fejlődjünk és bővüljünk. Ezért is szeretünk új javaslatokat hallani olyan termékekről amiket szeretnétek az oldalon látni.
A javaslataitokat és ötleteiteket bátran írjátok meg a következő e-mail címre: [email protected]



Hogy csomagoltok?

Minden terméket külön-külön buborékfóliába csomagolunk hogy biztosítsuk az épségüket a kiszállítás során. A kisebb rendeléseket (pl.: ha rendelsz 2-3 körömlakkot vagy más apróbb terméket) buborékfóliával bélelt borítékokban, a nagyobb rendeléseket pedig az édi pink kartondobozainkban szállítják ki neked. :)



A termékeiteket tesztelték állatokon?

Nem! Egyetlen termékünket sem tesztelték állatokon, minden termékünk Crueltry Free és több vegán terméket is találsz a virtuális polcainkon.



Eredetiek a termékeitek?

Természetesen, minden termékünket közvetlenül a hivatalos forgalmazóktól rendeljük így biztosítva az eredetiséget, és a minőséget.



Bizonytalan vagyok egy termékben, tudnátok segíteni?

Természetesen, nézd meg útmutatóinkat, olvasd el cikkeinket amelyek rendkívül hasznosak. De ha még mindig nem tudsz választani, bátran keress fel minket a  [email protected] e-mail címen! :)



Nem találtad a kérdésed a fentiek között, mit tegyek?

Keresd Esztit e-mailben!
E-mail: [email protected] , [email protected]



A telefonos ügyfélszolgálatunk 2016. december 1.-én megszűnt!