Gyakran ismételt kérdések


Mennyi a szállítási idő?


  • Normál szállítás (4-7 munkanap)
    Csomagjainkat a MPL futárszolgálat szállítja. A napok száma a rendelés leadásának idejétől és a raktár leterheltségétől függ. Természetesen a hétvégék és az ünnepnapok ez alól kivételt képeznek. A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.

  • Fontos rendelés
    Vásárlóink számára lehetőséget biztosítunk a fontos csomagok megjelölésére, így a rendelés szó szerint a feldolgozási sor elejére ugrik. Így a csomag a lehető leggyorsabban fel lesz dolgozva és postázva (külső céget használunk a csomagjaink kiszállítására), sajnos azonban nem tudunk biztosítani garantált időpontot biztosítani az esetleges problémák miatt (extrém időjárás, leterheltség, technikai problémák stb.). Ez a lehetőség azt jelenti hogy a csomag a mi rendszerünkön belül a rendelés leadásától számított legrövidebb időn belül feladásra kerül.

November 15. és december 31. között a csomagfeladás 13 órakor történik, így csak a 11 óráig leadott rendeléseket tudjuk aznap feladni.


Van a webshopban minimális vásárlási összeg?

Igen, logisztikai okok miatt szabnunk kellett egy minimális vásárlási összeget ami 3.000 Ft, szállítási díj nélkül. Ezt az összeget minden rendelésnek el kell érnie különben a rendelés leadása nem lehetséges.


Mennyi a szállítási költség?

A szállítási díj a rendelt csomag végösszegétől függ, házhozszállítás és Posta Pont esetén is egységes azonban fizetési módonként eltérő:

A szállítási alapdíjak a következők:
  • 3000 Ft - 6500 Ft között: 890 Ft,
  • 6500 Ft - 11 999 Ft között: 590 Ft
  • 12 000 Ft feletti vásárlás esetén pedig ingyenes.
  • Fontos rendelés: szállítási alapdíj + 299 Ft
Plusz költségek:
  • Utánvételes rendelés esetén a szállítási díj: alapdíj + 290 Ft
  • Online fizetés esetén: alapdíj


Milyen fizetési módok közül választhatok?

Jelenleg webshopunkban:
  • utánvételes (tehát a postásnak, a csomag átvételekor kell fizetni akár bankkártyával is),
  • online bankkártyás (Visa, Master card) illetve
  • Paypal-os fizetés lehetséges a webshopunkban.

FONTOS!!! A szállítási díj a fizetési módtól függően eltérő! - Utánvételes rendelés esetén a szállítási díj: alapdíj + 290 Ft - Online fizetés esetén: alapdíj


Hogy adhatok le rendelést?

Nagyon egyszerűen! Csak helyezd a kiszemelt terméke(ke)t a kosaradba a zöld "kosárba" gombbal (ha a gomb szürke, a termék jelenleg nincs készleten, erről a lentiekben még szót ejtünk). Miután a megvásárolni kívánt termékeket kiválasztottad, kattints a jobb felső sarokban található "Kosár" gombra. Ezután megjelenik egy lenyíló ablak ahol a kosarad tartalmát találod, illetve alatta a "Vásárlás befejezése" gombot, kattints rá. 
A következő ablakban áttekintheted a kosarad tartalmát, kiválaszthatod a fizetési módot, láthatod a szállítási díjat, illetve érvényesítheted a promóciós kódodat vagy és/vagy az ajándékutalványodat. 
A következő oldalon akciós ajánlatokat mutatunk amiket még hozzátehetsz a rendelésedhez, tovább kattintás után pedig a szállítási adataidat, az elérhetőségeidet és a szállítással kapcsolatos információidat adhatod meg. 
Ezután a "Rendelés leadása" gombra kattintva elküldi nekünk a rendelését amit mi el is kezdünk feldolgozni.


Változtatni szeretnék a rendelésemen, mit tehetek?

Ha változtatni szeretnél a rendeléseden (szállítási cím, elérhetőségek, csomag tartalma), érdeklődni szeretnél a feldolgozás állásáról, vagy esetleg törölni szeretnéd a megrendelésed keresd Esztit e-mailben: [email protected].

Minden rendelést a leadás idejétől függően áll módunkban módosítani. A rendeléseket 15 percen belül tudjuk módosítani, utána feldolgozásra kerül és már nem tudjuk módosítani.
Illetve a kiküldött visszaigazoló e-mailkünkben megtalálod azt a linket amelyre kattintva jelezheted felénk hogy min szeretnél változtatni vagy mivel szeretnéd kiegészíteni a rendelésedet legyen az termék vagy információ.

Címmódosítás esetén a "Posta Pont" címzéssel feladott küldemények esetében házhoz történő kézbesítésre nincs lehetőség, a küldeményt más választott Posta Pont vagy postahely kezelésébe tudjuk továbbítani.


Melyik cég szállítja ki a csomagjaitokat?


Csomagjaink gyors és biztonságos szállításáról a Magyar Posta Zrt. gondoskodik.


Hány órakor érkezik a csomagom?


Sajnos az MPL nem ad meg várható szállítási időintervallumot, így a csomagokat 8:00-17:00 óra között szállítja minden munkanapon. Ha ez a lehetőség önnek nem megfelelő a Posta Pontos kiszállítást javasoljuk.


A számlázási címem eltér a szállításitól!

Ebben az esetben azt tudjuk javasolni hogy a rendelés során a szállítási címét írják be, és a "Szállítással kapcsolatos megjegyzések" szövegdobozba pedig jelezd hogy mi lenne a számlázási cím.


Cég nevére kérném a számlámat!


Ebben az esetben azt tudjuk javasolni hogy a rendelés során a szállítási címét írják be, és a "Szállítással kapcsolatos megjegyzések" szövegdobozba pedig jelezd hogy mik a cég adati és adószáma.


A végösszeg tartalmazza az ÁFA összeget?


Igen, viszont kötelező feltüntetnünk a számlán az összegét. De nem kell megijedni nem plusz költség, már tartalmazz a végösszeg.



Elfogyott a termék amit szerettem volna megvásárolni. Mikor lesz újra kapható?

Az új készlet érkezésének legpontosabb dátumát azonban az értesítő e-mailen keresztül tudhatod meg. 
Hogy mi az az értesítő e-mai? Egy remek szolgáltatás ami nem jár semmilyen kötelezettséggel! :)  A termék adatlapján, a jobb oldalsávban találod az "Elfogyott" gomb alatt a rózsaszín "Értesítő" gombot. A két megadott mezőbe megadod a nevedet (elég akár a keresztnevedet vagy a becenevedet megadnod :) ) és az e-mail címedet ahova az értesítőt küldhetjük. Így amint megérkezik az új készletünk, te azonnal értesülsz róla! :)



Más országokba is szállíttatok?

Sajnos nem, webshopunk csak Magyarországon belül szállít.
Viszont több webshopunk is nyílt amelyekből az adott országon belül lehet rendelni!

Szlovénia:  http://www.licila.si/
Horvátország:  http://www.pinkpanda.hr/
Szlovákia:  https://www.pinkpanda.sk/
Csehország:  https://www.pinkpanda.cz/
Olaszország:  https://www.pinkpanda.it/
Németország:  https://www.pinkpanda.de/
Románia:  https://www.pinkpanda.ro/
Burlgária:  https://www.pinkpanda.bg/


Hol érvényesíthetem a promóciós kódomat?

A vásárlás leadásakor lehetőséget adunk hogy átnézd a csomagod tartalmát, a lista aljára görgetve megtalálod a " Promóciós kód" mezőt. Itt érvényesítheted a kódodat. 

Egy kódunk sem aktiválódik automatikusan (minden esetben be kell őket írni és a "megerősítés" gombra kattintani), mivel több kódunk is aktív egy időben így mindenkire rábízzuk a döntést hogy melyik kódot szeretné használni a rendelés során. 

A kedvezményt adó promóciós kódjaink nem használhatóan a már akciós termékeire illetve a következő márkák termékeire:  4 kids and us, Alterna, Anastasia Beverly Hills, BPerfect, Canon, catrice, essence, Everyday Minerals, Eye of Horus, LOV, Nabla, Nature's finest, Nelipot, Noelle, Olaplex, OPV Beauty, Petra Lovely Hair, Practk, Remington, Scott Barnes, Sigma, The Balm, Twigs, Z palette.

Egy vásárlás során csak egy promóciós kód használható fel.



Lehet nálatok ajándékutalványt venni? Ha igen, hogy használhatom?

Igen, vásárolhatsz nálunk ajándékutalványokat 6000 Ft, 9000 Ft, 12 000 Ft és 15 000 Ft értékben.  
Ezt itt teheted meg: https://www.pinkpanda.hu/ajandekutalvanyok

A webshopunkban az ajándékutalványok kódját a vásárlás során kell beírni a megadott mezőbe majd a megerősítésre kattintani. Ekkor a rendszerünk leveszi az utalvány összegét a termékek árából. Az utalványok nem bonthatóak fel több vásárlásra.





Miért magasabb a szállítási költségem ha kupont használok?

A kupon segítségével a teljes összegből kaphatsz levonásokat, de ennek az a hátránya hogy könnyen átcsúszhatsz egy másik szállítási díj kategóriába. Például ha a végösszeg 7000 Ft akkor a szállítási díj 690,- viszont egy kedvezményt adó kuponnal a végösszeg 6000 Ft-ra csökkenhet így a szállítási díjad 990,- re emelkedik.



Lehet személyesen vásárolni?

A pinkpanda.hu csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy a legjobb szépségápolási online áruház legyen Magyarországon, így nem kívánunk üzleteket nyitni. Emellett irodánkban teljes a "kreatív káosz", így nem is mernénk az ügyfeleket behívni, még a végén megijednének. :)



Bővül majd a választékotok?

Természetesen mindig azon vagyunk hogy fejlődjünk és bővüljünk. Ezért is szeretünk új javaslatokat hallani olyan termékekről amiket szeretnétek az oldalon látni.
A javaslataitokat és ötleteiteket bátran írjátok meg a következő e-mail címre: [email protected]



Hogy csomagoltok?

Minden terméket külön-külön buborékfóliába csomagolunk hogy biztosítsuk az épségüket a kiszállítás során. A kisebb rendeléseket (pl.: ha rendelsz 2-3 körömlakkot vagy más apróbb terméket) buborékfóliával bélelt borítékokban, a nagyobb rendeléseket pedig az édi pink kartondobozainkban szállítják ki neked. :)


A termékeiteket tesztelték állatokon?


Nem! Egyetlen termékünket sem tesztelték állatokon, minden termékünk Crueltry Free és több vegán terméket is találsz a virtuális polcainkon.


Eredetiek a termékeitek?

Természetesen, minden termékünket közvetlenül a hivatalos forgalmazóktól rendeljük így biztosítva az eredetiséget, és a minőséget.



Bizonytalan vagyok egy termékben, tudnátok segíteni?

Természetesen, nézd meg útmutatóinkat, olvasd el cikkeinket amelyek rendkívül hasznosak. De ha még mindig nem tudsz választani, bátran keress fel minket a  [email protected] e-mail címen! :)



Nem találtad a kérdésed a fentiek között, mit tegyek?

Keresd Esztit e-mailben!
E-mail: [email protected] , [email protected]



A telefonos ügyfélszolgálatunk 2016. december 1.-én megszűnt!

09. 07. 2019