Már több mint 135000 barátunk
van Facebookon! Csatlakozz Te is!
Kérdésed van?
Eszti segít!
Kosár
A kosarad üres és éhes :(
Miért fogod a PINK PANDÁT?
44 napos garantált
pénzvisszafizetési garancia »
Ha elégedetlen vagy a rendeléseddel visszaküldheted a csomagodat és mi megtérítjük az árát. Egy elégedett vásárló sokkal többet jelent számunkra, mint egy plusz nulla a számlánkon. :)
Ha 44 napon belül visszaküldöd a terméket, amellyel nem vagy teljesen elégedett, mi megtérítjük az árát. :)
Ha ma rendelsz,
2 nap múlva meg is kapod! »
Rendelj ma, hogy a csomagod holnap után megérkezhessen!
Ha még több mint 14 óra van hátra az óránkon és ma rendelsz, akkor a csomagod 2017.1.24 reggelére már nálad is lesz. (érvényes a hétköznapokra)
Egyetlen termékünket sem
tesztelték állatokon. »
Webáruházunkban egyetlen olyan terméket sem találsz majd amelyet állatokon teszteltek volna. A cég alapításakor elhatároztuk, hogy csak állatbarát termékek fogunk forgalmazni. Ez a mi ígéretünk nektek és a kis állatoknak, amit szigorúan be is tartunk. Miért kellene az állatoknak szenvedniük a mi szépségünkért?
Ingyenes és Szuper
Tippek és trükkök »
Ha ötletre vagy inspirációra lenne szükséged nézd meg az útmutatóinkat.
Naponta új útmutatókat és tippeket, osztunk meg, és a PINK PANDA–n minden terméket megkapsz amire szükséged lehet! =)
Útmutatók megtekintése »

Kérlek olvasd végig a következő kérdéseket, lehet megtalálod köztük amit keresel!

Mennyi a szállítási idő?

Csomagjainkat a GLS Hungary futárszolgálat 2-4 munkanap alatt kiszállítja. A napok száma a rendelés leadásának idejétől és a raktár leterheltségétől függ. A rendelést igyekszünk a rendelés leadásának napján, vagy az azt követő 2 munkanapon feladni, így a kiszállítás várható ideje 2-4 napTermészetesen a hétvégék és az ünnepnapok ez alól kivételt képeznek. A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.

FONTOS!!! Időről-időre (leginkább a karácsony előtti 1 hónapban) előfordulhat hogy a raktárunk le van terhelve, ezt a visszaigazoló e-mailben az "Információk" bekezdésnél jelezzük, így előfordulhat pár nap késés. Ha a csomag sürgős, bátran jelezd a rendelés során a "Megjegyzés" szövegdobozban.

Van a webshopban minimális vásárlási összeg?

Igen, logisztikai okok miatt szabnunk kellett egy minimális vásárlási összeget ami 3.000 Ft, szállítási díj nélkül. Ezt az összeget minden rendelésnek el kell érnie különben a rendelés leadása nem lehetséges.

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási díjaink a rendelt csomag végösszegétől függenek:

- 3.000 Ft - 6.500 Ft közötti összeg esetén a szállítási díj 999 Ft,

- 6.500 Ft - 12.000 Ft közötti összeg esetén a szállítási díj 699 Ft,

- 12.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig INGYENES.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Jelenleg utánvételesen (tehát a futárnak ,a csomag átvételekor kell fizetni) illetve online Paypal-os illetve bankkártyás fizetés lehetséges a webshopunkban.

FONTOS!!! A fizetés módoktól függetlenül a szállítási díjak egységesek.

Hogy adhatok le rendelést?

Nagyon egyszerűen! Csak helyezd a kiszemelt terméke(ke)t a kosaradba a zöld "kosárba" gombbal (ha a gomb szürke, a termék jelenleg nincs készleten, erről a lentiekben még szót ejtünk). Miután a megvásárolni kívánt termékeket kiválasztottad, kattints a jobb felső sarokban található "Kosár" gombra. Ezután megjelenik egy lenyíló ablak ahol a kosarad tartalmát találod, illetve alatta a "Vásárlás befejezése" gombot, kattints rá. 

A következő ablakban áttekintheted a kosarad tartalmát, kiválaszthatod a fizetési módot, láthatod a szállítási díjat, illetve érvényesítheted a promóciós kódodat vagy és/vagy az ajándékutalványodat. 

A következő oldalon akciós ajánlatokat mutatunk amiket még hozzátehetsz a rendelésedhez, tovább kattintás után pedig a szállítási adataidat, az elérhetőségeidet és a szállítással kapcsolatos információidat adhatod meg. 

Ezután a "Rendelés leadása" gombra kattintva elküldi nekünk a rendelését amit mi el is kezdünk feldolgozni.

Változtatni szeretnék a rendelésemen, mit tehetek?

Először is, ne ess kétségbe! :) Eszti mindenre talál megoldást! 

Ha változtatni szeretnél a rendeléseden (szállítási cím, elérhetőségek, csomag tartalma), érdeklődni szeretnél a feldolgozás állásáról, vagy esetleg törölni szeretnéd a megrendelésed keresd Esztit e-mailben: [email protected].

Minden rendelést a leadás idejétől függően áll módunkban módosítani. A rendeléseket 15 percen belül tudjuk módosítani, utána feldolgozásra kerül és már nem tudjuk módosítani.

Illetve a kiküldött visszaigazoló e-mailkünkben megtalálod azt a linket amelyre kattintva jelezheted felénk hogy min szeretnél változtatni vagy mivel szeretnéd kiegészíteni a rendelésedet legyen az termék vagy információ.

Hány órakor érkezik a csomagom?

A futárszolgálatunk 9:00-17:00 óra között szállít minden munkanapon.

A szállítás napjáról bármikor szívesen tájékoztatunk, azonban a szállítás várható idejéről egyedül a csomagodat szállító futár tud pontosan informálni. Őt eléred a szállítás napján, a futárszolgálat által kiküldött e-mailben található telefonszámon. Ebben az e-mailben megtalálod azt a 3 órás intervallumot is amikor vihetik a csomagodat, illetve a csomagkövetési számodat amit ezen az oldalon követhetsz: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A rendelés során megadott időpontokat minden esetben továbbítjuk a futárszolgálat felé, azonban a futárok kötött útvonal terveik miatt nem minden esetben tudják betartani őket.

Lenne kérésem a szállítást illetően!

Kérlek írd meg nekünk a kéréseidet a rendelés leadásakor a "Szállítással kapcsolatos megjegyzések" szövegdobozban. Itt jelezheted hogy hányadikára (maximum 1 héttel tudjuk kitolni a szállítást a leadás napjától számítva) , melyik napszakban, vagy hány óra előtt/után (a futárszolgálatunk 8:00-17:00 óra között szállít) szeretnéd a kiszállítást. Az időpontokat minden esetben továbbítjuk a futárszolgálat felé, azonban a kötött útvonalterveik miatt nem minden esetben tudják garantálni az időpontok betartását. Az időpontokról a szállítás reggel e-mailben értesítenek. Ugyan itt kérheted hogy a futár a kiszállítás előtt értesítsen telefonon.

A számlázási címem eltér a szállításitól!

Ebben az esetben azt tudjuk javasolni hogy a rendelés során a szállítási címét írják be, és a "Szállítással kapcsolatos megjegyzések" szövegdobozba pedig jelezd hogy mi lenne a számlázási cím.

Cég nevére kérném a számlámat!

Ebben az esetben azt tudjuk javasolni hogy a rendelés során a szállítási címét írják be, és a "Szállítással kapcsolatos megjegyzések" szövegdobozba pedig jelezd hogy mik a cég adati és adószáma.

Mit tehetek ha a rendelt termékkel nem vagyok elégedett?

Természetesen tudjuk hogy mindenhol előfordulhatnak kellemetlenségek, így erre is felkészültünk! Ha esetleg problémád adódik a csomagoddal, vagy egy termékekkel, csak jelezned kell felénk és máris élhetsz a 44 napos visszafizetési garanciáddal. Minden vásárlónknak azt javasoljuk hogy amint lehet nézze meg a csomagja tartalmát, próbálja ki a termékeket ugyanis a 44 nap leteltével már nem tudunk segíteni. Ha problémád van a kapott termékkel kérlek írd meg ezt a következő e-mail címre: [email protected]

A végösszeg tartalmazza az ÁFA összeget?

Igen, viszont kötelező feltüntetnünk a számlán az összegét. De nem kell megijedni nem plusz költség, már tartalmazz a végösszeg.

Mit jelent a D egyes termékek neve mögött?

A D a "discontinued" azaz kifutó termékeket jelöli, amelyekből már várhatóan nem kapunk több készletet ha a jelenlegi kifogy. Így érdemes rájuk minél hamarabb lecsapni. :)

Melyik futárszolgálattal dolgoztok?

Csomagjaink gyors és biztonságos szállításáról a  GLS Hungary futárszolgálat gondoskodik. https://gls-group.eu/HU/hu/home

Elfogyott a termék amit szerettem volna megvásárolni. Mikor lesz újra kapható?

Az új készlet érkezésének legpontosabb dátumát azonban az értesítő e-mailen keresztül tudhatod meg. 

Hogy mi az az értesítő e-mai? Egy remek szolgáltatás ami nem jár semmilyen kötelezettséggel! :)  A termék adatlapján, a jobb oldalsávban találod az "Elfogyott" gomb alatt a rózsaszín "Értesítő" gombot. A két megadott mezőbe megadod a nevedet (elég akár a keresztnevedet vagy a becenevedet megadnod :) ) és az e-mail címedet ahova az értesítőt küldhetjük. Így amint megérkezik az új készletünk, te azonnal értesülsz róla! :)

Más országokba is szállíttatok?

Sajnos nem, webshopunk csak Magyarországon belül szállít.

Viszont több webshopunk is nyílt amelyekből az adott országon belül lehet rendelni!

Szlovénia:  http://www.licila.si/

Horvátország:  http://www.pinkpanda.hr/

Szlovákia:  https://www.pinkpanda.sk/

Csehország:  https://www.pinkpanda.cz/

Olaszország:  https://www.pinkpanda.it/

Németország:  https://www.pinkpanda.de/

Hol érvényesíthetem a promóciós kódomat?

A vásárlás leadásakor lehetőséget adunk hogy átnézd a csomagod tartalmát, a lista aljára görgetve megtalálod a "Promóciós kód" mezőt. Itt érvényesítheted a kódodat. 

Egy vásárlás során csak egy promóciós kód használható fel.

Egy kódunk sem aktiválódik automatikusan (minden esetben be kell őket írni és a "megerősítés" gombra kattintani), mivel több kódunk is aktív egy időben így mindenkire rábízzuk a döntést hogy melyik kódot szeretné használni a rendelés során. 

A kedvezményt adó promóciós kódjaink nem használhatóan a már akciós termékeire illetve a Sigma Beauty, az Alterna és az Olaplex termékeire.

Lehet nálatok ajándékutalványt venni? Ha igen hogy használhatom?

Igen, vásárolhatsz nálunk ajándékutalványokat 6000 Ft, 9000 Ft, 12000 Ft és 15000 Ft értékben.  Ezt itt teheted meg: https://www.pinkpanda.hu/ajandekutalvanyok

A webshopunkban az ajándékutalványok kódját a vásárlás során kell beírni a megadott mezőbe majd a megerősítésre kattintani. Ekkor a rendszerünk leveszi az utalvány összegét a termékek árából.

Miért magasabb a szállítási költségem ha promóciós kódot használok?

A promóciós kód segítségével a teljes összegből kaphatsz levonásokat, de ennek az a hátránya hogy könnyen átcsúszhatsz egy másik szállítási díj kategóriába. Például ha a végösszeg 7000 Ft akkor a szállítási díj 699,- viszont egy kedvezményt adó promóciós kóddal a végösszeg 6000 Ft-ra csökkenhet így a szállítási díjad 999,- re emelkedik.

Lehet személyesen vásárolni?

A pinkpanda.hu csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy a legjobb szépségápolási online áruház legyen Magyarországon, így nem kívánunk üzleteket nyitni. Emellett irodánkban teljes a "kreatív káosz", így nem is mernénk az ügyfeleket behívni, még a végén megijednének. :)

Bővül majd a választékotok?

Természetesen mindig azon vagyunk hogy fejlődjünk és bővüljünk. Ezért is szeretünk új javaslatokat hallani olyan termékekről amiket szeretnétek az oldalon látni. Csak egy példa: MAC termékeket nálunk nem lehet értékesíteni, mert túl kicsi szelet lennénk nekik - hidd el, már próbáltam. :) De persze beszerezhetitek a termékeiket a fekete piacról, de miért kockáztatnátok csak a név miatt?

A javaslataitokat és ötleteiteket bátran írjátok meg a következő e-mail címre: [email protected]

Hogy csomagoltok?

Minden terméket külön-külön buborékfóliába csomagolunk hogy biztosítsuk az épségüket a kiszállítás során. A kisebb rendeléseket (pl.: ha rendelsz 2-3 körömlakkot vagy más apróbb terméket) buborékfóliával bélelt borítékokban, a nagyobb rendeléseket pedig az édi pink kartondobozainkban szállítják ki neked. :)

A termékeiteket tesztelték állatokon?

Nem! Egyetlen termékünket sem tesztelték állatokon. Erre nagyon odafigyelünk! :)

Eredetiek a termékeitek?

Természetesen, minden termékünket közvetlenül a hivatalos forgalmazóktól rendeljük így biztosítva az eredetiséget, és a minőséget.

Bizonytalan vagyok egy termékben, tudnátok segíteni?

Természetesen, nézd meg útmutatóinkat, olvasd el cikkeinket amelyek rendkívül hasznosak. De ha még mindig nem tudsz választani, bátran keress fel minket a  [email protected] e-mail címen! :)

Nem találtad a kérdésed a fentiek között, mit tegyek?

Keresd Esztit e-mailben!

E-mail: [email protected] , [email protected]

A telefonos ügyfélszolgálatunk 2016. december 1.-én megszűnt.

Ha segítségre lenne szükséged:
Legkeresettebb TERMÉKEINK
PINK PANDA STATISZTIKA
Sikeresen elküldtünk
350712 db csomagot
elégedett vásárlóink
számára! Legyél
te a következő akinek
csomagot küldhetünk! :)