Gyakran ismételt kérdések



INFORMÁCIÓ A RENDELÉSEIDRŐL

Szeretném törölni a rendelésem
Előfordulhat, hogy annak ellenére hogy e-mailben jelzi felénk hogy szeretné törölni a rendelését, erre nem kerül sor. Ennek az elkerülése érdekében a következőket javasoljuk.
A megrendelés törléséhez használja a „Megrendelés szerkesztése” linket. A linket a következő két módon érheti el:
1. Nyissa meg a visszaigazoló e-mailt, amelyet a megrendelés leadása után küldtünk Önnek. A rendelésben megadott e-mail címre küldjük, ha nem látja lehetséges, hogy a SPAM mappába került vagy hibás e-mail címet adott meg. Ebben az e-mailben keresse meg a "CLICK" feliratú linket, és kattintson rá.



VAGY

2. Kattintson a következő linkre: KLIK és írja be az e-mail címet, amellyel a megrendelést leadta, és a törölni kívánt megrendelés számát.
Ezután a megrendelés leadása során megadott telefonszámra elküldjük a bejelentkezési kódot. Ezt írja be a "Bejelentkezés kód" mezőbe.
A rendelésed törléséhez, kattints a "Rendelés szerkesztése" gombra majd válaszd ki a "Rendelés törlése" opciót.



Ha a kérés elküldésének időpontjában a csomagja már összeállítás vagy szállítás alatt áll, sajnos a változásokat már áll módunkban figyelembe venni.
A rendelés teljes összege 7 munkanapon belül automatikusan visszaírásra kerül a rendelés során használt számlaszámra.
Meg akarom változtatni a címemet vagy egyéb szállítási információkat
Előfordulhat, hogy annak ellenére hogy e-mailben jelzi felénk hogy szeretné módosítani a rendelését, erre nem kerül sor. Ennek az elkerülése érdekében a következőket javasoljuk.
Az információk módosításához használja a „Megrendelés szerkesztése” linket. A linket a következő két módon érheti el:
1. Nyissa meg a visszaigazoló e-mailt, amelyet a megrendelés leadása után küldtünk Önnek. A rendelésben megadott e-mail címre küldjük, ha nem látja lehetséges, hogy a SPAM mappába került vagy hibás e-mail címet adott meg. Ebben az e-mailben keresse meg a "CLICK" feliratú linket, és kattintson rá.



VAGY

2. Kattintson a következő linkre: KLIK és írja be az e-mail címet, amellyel a megrendelést leadta, és a törölni kívánt megrendelés számát.
Ezután a megrendelés leadása során megadott telefonszámra elküldjük a bejelentkezési kódot. Ezt írja be a "Bejelentkezés kód" mezőbe.
Az adatok megváltoztatásához kattintson a "Megrendelés szerkesztése" gombra, majd módosítsa a kívánt adatokat. Ha valamelyik információt nem lehet megváltoztatni, tudassa velünk a "Üzenet a raktárnak" mezőben. A "Mentés és szerkesztés befejezése" gombra kattintva erősítse meg a módosításokat.



Ha a kérés elküldésének időpontjában a csomagja már összeállítás vagy szállítás alatt áll, sajnos a változásokat már áll módunkban figyelembe venni.
Hozzáadhatok vagy eltávolíthatok termékeket a megrendelés leadása után?
Előfordulhat, hogy annak ellenére hogy e-mailben jelzi felénk hogy szeretné módosítani a rendelését, erre nem kerül sor. Ennek az elkerülése érdekében a következőket javasoljuk.
A rendelés módosításához használja a „Megrendelés szerkesztése” linket. A linket a következő két módon érheti el:
1. Nyissa meg a visszaigazoló e-mailt, amelyet a megrendelés leadása után küldtünk Önnek. A rendelésben megadott e-mail címre küldjük, ha nem látja lehetséges, hogy a SPAM mappába került vagy hibás e-mail címet adott meg. Ebben az e-mailben keresse meg a "CLICK" feliratú linket, és kattintson rá.



VAGY

2. Kattintson a következő linkre: KLIK és írja be az e-mail címet, amellyel a megrendelést leadta, és a törölni kívánt megrendelés számát.
Ezután a megrendelés leadása során megadott telefonszámra elküldjük a bejelentkezési kódot. Ezt írja be a "Bejelentkezés kód" mezőbe.
Keresse meg a "Üzenet a raktárnak" mezőt, és írja be a hozzáadni vagy eltávolítani kívánt termék pontos nevét. A "Mentés és szerkesztés befejezése" gombra kattintva erősítse meg a módosításokat.



Ha a kérés elküldésének időpontjában a csomagja már összeállítás vagy szállítás alatt áll, sajnos a változásokat már áll módunkban figyelembe venni.
Mit tegyek, ha a rendelés leadása után nem kaptam visszaigazoló emailt?
A visszaigazoló e-maileket automatikusan generálja a rendszerünk a sikeres rendelés leadása után. Ha nem kapta meg, először ellenőrizze a spam mappát.
Az is előfordulhat, hogy a vásárlás során rossz e-mail címet adott meg. Ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, és javítjuk az adatokat ha még nem lett feldolgozva a rendelés. Sajnos azonban több e-mail szolgáltató (hotmail, freemail, icloud, saját rendszer, stb.) gyakran megszűri az e-mailjeinket, ebben az esetben sajnos helyes e-mail cím mellett sem érkezik meg az üzenet.
Van a webshopban minimális vásárlási összeg?
Igen, logisztikai okok miatt szabnunk kellett egy minimális vásárlási összeget ami 3.000 Ft, szállítási díj nélkül. Ezt az összeget minden rendelésnek el kell érnie különben a rendelés leadása nem lehetséges.
49 800 Ft feletti vásárlások esetén kizárólag online fizetés lehetséges. 
Milyen fizetési módok közül választhatok
Jelenleg webshopunkban:
• utánvételes (tehát a postásnak, a csomag átvételekor kell fizetni akár bankkártyával is),
• online bankkártyás (Visa, Master card) illetve

• Paypal* fizetés lehetséges. *a fizetés Euró-ban történik, így a végösszeg változhat!

49 800 Ft feletti vásárlások esetén kizárólag online fizetés lehetséges, illetve a minimális vásárlási összeg minden esetben 3000 Ft!!!

FONTOS!!! A szállítási díj a fizetési módtól függően eltérő!
• Utánvételes rendelés esetén a szállítási díj: alapdíj + 290 Ft
• Online fizetés esetén: alapdíj 
Félre tudtok tenni termékeket?
Sajnos nem. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy adja le a rendelését és a visszaigazoló emailben kapott linken keresztül jelezze felénk hogy a csomagot – maximum 1 héttel – később szeretné megkapni és beállítjuk a kért kiszállítási dátumot.


SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Hol tart a csomagom?
A csomagodat az oldalunkra való bejelentkezés után a profiljára kattintva a RENDELÉSEIM pont alatt követheti.
A közvetlen linket itt találja: https://www.pinkpanda.hu/hol-tart-a-csomagom
Hogy működik a szállítás?
Normál szállítás (1-2 munkanap)
Csomagjainkat a MPL futárszolgálat szállítja. A napok száma a rendelés leadásának idejétől és a raktár leterheltségétől függ. Természetesen a hétvégék és az ünnepnapok ez alól kivételt képeznek. A hétvégéken, illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni. A feldolgozás ebben az esetben 1-5 munkanap.
Fontos rendelés
Vásárlóink számára lehetőséget biztosítunk a fontos csomagok megjelölésére, így a rendelés szó szerint a feldolgozási sor elejére ugrik. Így a csomag a lehető leggyorsabban fel lesz dolgozva és postázva (külső céget használunk a csomagjaink kiszállítására), sajnos azonban nem tudunk biztosítani garantált időpontot biztosítani az esetleges problémák miatt (extrém időjárás, lezárások, leterheltség, technikai problémák stb.). Ez a lehetőség azt jelenti, hogy a csomag a mi rendszerünkön belül a rendelés leadásától számított legrövidebb időn belül feladásra kerül.
Fontos csomag esetén a feldolgozás idejét rövidítjük le 1-3 napra, a kiszállítás továbbra is 1-2 nap.
Mit tegyek ha problémám adódik a kiszállítás során?
A rendelés feladása után is van lehetőség a kiszállítási cím módosítására, ezt a kérését az új szállítási címet és rendelési számot mellékelve továbbítsa az e-amil címünkre: [email protected]
Sajnos utólag a kiszállítási mód módosítására nincs lehetőség.
Az esetleges panaszát itt be tudja jelenteni az MPL futárszolgálatnak: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/webform/panasz 
Mit jelent a csomagbiztosítás?
A csomagbiztosítás – ami +150 Ft – a rendelés leadása során választható. A biztosítással költségmentesen ki tudjuk cserélni a törött, sérült, hibás termékeket. Sajnos a csomagbiztosítási díj hiányában csak akkor van mód cserére ha a Vásárló önköltségén küldi vissza a hibás terméket.


REKLAMÁCIÓ

Elégedetlen vagyok egy termékkel amit kaptam, mi a teendő?
A rendelés átvétele után 28 napon belül élhet a termékgaranciánkkal. Ebben az esetben e-mailen keresztül ([email protected]) vegye fel velünk a kapcsolatot, ahol elküldjük a garancialapot és a teendőket.
A visszaküldésről további részleteket itt talál: https://www.pinkpanda.hu/informacio/felhasznalasi-feltetelek
Más terméket kaptam, mint amit rendeltem!
Ebben az esetben e-mailen keresztül ([email protected]) vegye fel velünk a kapcsolatot, a rendelési számot, illetve a számláról és a kapott termékekről készített képeket mellékelve.
Hiányzik egy termék a rendelésemből!
Ebben az esetben e-mailen keresztül ([email protected]) vegye fel velünk a kapcsolatot, a rendelési számot, illetve a számláról és a kapott termékekről készített képeket mellékelve.
Hibás terméket kaptam, mit tehetek?
A rendelés leadása során kiválasztható a csomagbiztosítás (+150 Ft). Ha kötött ilyen biztosítást a rendelésére, e-mailen keresztül ([email protected]) vegye fel velünk a kapcsolatot, a rendelési számot mellékelve. Ha nem kötött biztosítást, a sérült terméket önköltségén visszaküldheti, ekkor a 28 garancia érvényes a rendelésére.


RENDELÉSEK

Hogy adhatok le rendelést?
Nagyon egyszerűen! Csak helyezze a kiszemelt terméke(ke)t a kosarába a zöld "Kosárba" gombbal (ha a gomb szürke, a termék jelenleg nincs készleten, erről a lentiekben még szót ejtünk). Miután a megvásárolni kívánt termékeket kiválasztotta, a "Kosár" gombra kattintva megjelenik a „VÁSÁRLÁS” gomb. Erre kattintva megjelenik egy lenyíló ablak ahol a kosara tartalmát találja, a "Promóciós kód" és az "Ajándékutalvány" mezőket, illetve a "TOVÁBB" gombot.
A következő ablakban megadhatja a szállítási információkat, illetve módot. Majd a fizetési és szállítási módot választhatja ki. Ezután leadhatja a rendelést. A rendelés leadása után akciós ajánlatokat mutatunk amiket még hozzátehet a rendeléséhez.
A rendelés leadásához nem szükséges a regisztráció!
Hol érvényesíthetem a promóciós kódomat?
A vásárlás leadásakor lehetőséget adunk, hogy átnézze a csomagod tartalmát, a lista alján megtalálja a "Promóciós kód" mezőt. Itt érvényesíthető a promóciós kód.
Egy kódunk sem aktiválódik automatikusan (minden esetben be kell írni őket és a "megerősítés" gombra kattintani), mivel több kódunk is aktív egy időben így mindenkire rábízzuk a döntést, hogy melyik kódot szeretné használni a rendelés során.
• Egy vásárlás során csak egy promóciós kód használható fel.
• A kedvezményt adó kódjaink nem használhatók már akciós termékekre.
• A promóciós kódok összeghatárába nem tartozik bele a szállítási díj, csak a vásárlási összeg.
• A csomagokra (Megabox, Mystery box, stb.) a kedvezményt egy kód adja így sajnos nem használható rájuk másik kód. 
Miért magasabb a szállítási költségem ha kupont használok?
A kupon segítségével a teljes összegből kaphat kedvezményt, de ennek az a hátránya, hogy könnyen átcsúszhat a végösszeg egy másik szállítási díj kategóriába. Például ha a végösszeg 9000 Ft akkor a szállítási díj 590,- viszont egy kedvezményt adó kuponnal a végösszeg 6000 Ft-ra csökkenhet így a szállítási díjad 890,- re emelkedik.
Hiába írtam be a promóciós kódot nem csökkent a végösszeg
Sajnos a kedvezményt adó promóciós kódjaink nem használhatóak már kedvezményes termékekre.


FIZETÉSI INFORMÁCIÓK, SZÁMLA ADATOK

Mennyi a szállítási költség?
A szállítási díj a rendelt csomag végösszegétől függ, házhoz szállítás és Posta Pont esetén is egységes azonban fizetési módonként eltérő:
A szállítási alapdíjak a következők:
• 3000 Ft – 6500 Ft között: 890 Ft,
• 6500 Ft felett: 590 Ft
• Fontos rendelés: szállítási alapdíj + 790 Ft

Plusz költségek:
• Utánvételes rendelés esetén a szállítási díj: alapdíj + 290 Ft
• Online fizetés esetén: alapdíj
A számlázási címem eltér a szállításitól!
Ebben az esetben azt tudjuk javasolni, hogy a rendelés során a szállítási címét írd be, és a visszaigazoló e-mailben található linken keresztül jelezd felénk hogy a számlázási cím eltér az adatokat mellékelve.
Lehet nálatok ajándékutalványt venni? Ha igen, hogy használhatom?
Igen, vásárolhatóak nálunk ajándékutalványok: 6000 Ft, 9000 Ft, 12 000 Ft és 15 000 Ft értékben.
Az utalványon csak az összeg, a kódja és az érvényességi dátum szerepel, így a rendelés leadásakor a szállítási információkat kell megadni.
A webshopunkban az ajándékutalványok kódját a vásárlás során kell beírni a megadott mezőbe majd a megerősítésre kattintani. Ekkor a rendszerünk leveszi az utalvány összegét a termékek árából. Az utalványok nem bonthatóak fel több vásárlásra.


TERMÉKEK, MÁRKÁK, TESZTEREK, EGYÉB

A termékeiteket tesztelték állatokon?
Nem! Egyetlen termékünket sem tesztelték állatokon, minden termékünk Crueltry Free és több vegán terméket is talál a virtuális polcainkon.
Eredetiek a termékeitek?
Természetesen, minden termékünket közvetlenül a hivatalos forgalmazóktól rendeljük így biztosítva az eredetiséget, és a minőséget.
El fogyott a termék amit szerettem volna megvásárolni. Mikor lesz újra kapható?
Az új készlet érkezésének legpontosabb dátumát azonban az értesítő e-mailen keresztül tudhatja meg. A termék adatlapján, találja az "Elfogyott" gomb alatt a rózsaszín "Értesítő" gombot. A két megadott mezőbe megadhatja a nevét és az e-mail címét ahova az értesítőt küldhetjük. Így amint megérkezik az új készletünk, azonnal értesítünk róla! :)

Kérhetek tesztereket a termékekből?
Sajnos nem rendelkezünk minta termékekkel, PR csomagokat pedig kizárólag az általunk választott influencereknek küldünk. Ha a megrendelt termékekkel nem elégedett, visszaküldheti őket, a részletes információkat ITT találod.
Félre tudtok tenni termékeket?
Sajnos nem. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy add le a rendelésed és a visszaigazoló emailben kapott linken keresztül jelezheted felénk hogy a csomagot maximum 1 héttel később szeretnéd megkapni és beállítjuk a kért kiszállítási dátumot.
Eltűnt egy vagy több termék a kosaramból!
Sajnos a termékek kosárba tétele nem jelenti a termékek lefoglalását.
Más országokba is szállíttatok?
Sajnos nem, webshopunk csak Magyarországon belül szállít.
Viszont több webshopunk is nyílt amelyekből az adott országon belül lehet rendelni!

Szlovénia: http://www.licila.si/
Horvátország: http://www.pinkpanda.hr/
Németország: https://www.pinkpanda.de/
A végösszeg tartalmazza az ÁFA összeget?
Igen, viszont kötelező feltüntetnünk a számlán az összegét. De nem kell megijedni ez nem jelent plusz költséget, már tartalmazza a végösszeg.


KAPCSOLAT

Hogy vehetem fel veletek a kapcsolatot?
Ha a fenti információk között nem találta meg a keresett választ, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen. Kérjük ne írjon ugyan azzal a tartalommal több emailt a számunkra, mivel az csak lassítja a feldolgozást és a válaszadás idejét.
Mikor számíthatok válaszra az üzeneteimre?
Ügyfélszolgálatunk hétfő-péntek 9:00 – 14:30 között üzemel, természetesen kivéve az ünnepnapokat. A válaszüzenet így a leterheltségünktől függően akár 7 munkanapot is igénybe vehet. Előre is köszönjük a türelmét!
08. 12. 2021