kreatív szakemberek és szépségápolási szakértők csoportjának ötlete. Abban a kölcsönös elképzelésben, hogy megváltoztassuk az SPF viselését és jobb érzékelését, csapatunk hozzálátott egy olyan stílusos márka létrehozásához, amely hatékony volt. Csapatunk, miután sokan napos (és esős!) Éghajlaton utaztak körül a világban, összefogtak a termékalapú és szépségmárka-tapasztalatok összegyűjtése érdekében, hogy olyan termékcsaládot fejlesszenek ki, amely könnyen beilleszthető életstílusunkba.
Mivel jövőképünk középpontjában az SPF állt, egyértelmű hiányosságot azonosítottunk a sokoldalú védelmet kínáló tollfény-tápszerek piacán; nemcsak a napellátás, hanem a mindennapi agresszorok elleni védelem is, például a kék fény és a szennyezés. Elkezdtük letenni álmaink SPF-Meet-bőrápoló márkánk alapjait, és 18 hónappal később megérkezett a Hello Vasárnap.
A Helló Vasárnap mindenkinek szól, minden bőrtípusnak és minden bőrszínnek. Úgy gondoljuk továbbá, hogy a védelemnek, amely olyan jól néz ki, mint amilyennek látszik, mindenki számára elérhetőnek kell lennie, ezért terveztünk olyan felállást, amely nem csak remekül mutat, de megfizethető is, így nem kell kompromisszumot kötni a minőség terén.
© Minden jog fenntartva · Konverzija d.o.o.
© Minden jog fenntartva · Konverzija d.o.o.